منصوریان: مقابل مس کرمان بد بازی کردیم


منصوریان: مقابل مس کرمان بد بازی کردیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در مقابل تیم مس کرمان فوق العاده بازی بدی را به نمایش گذاشتیم که تاکنون بی سابقه بوده است.

علیرضا منصوریان شامگاه روز چهارشنبه بعد از شکست تیمش مقابل مس کرمان در کنفرانس خبری افزود: متاسفانه از یک ساله گذشته که در تیم ذوب آهن اصفهان هستم این دیدار بدترین بازی بود که در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادیم.

وی با تبریک به مجتبی حسینی مربی تیم مس کرمان اظهارداشت: امروز در تمام نقاط زمین فوق‌العاده بازی بدی ارایه کردیم و تیم مس کرمان بعد از زدن گل شرایط بهتری از نظر روحی داشت.

وی تصریح کرد: ما به بازی برگشتیم ولی نتوانستیم کیفیت خوبی به نمایش بگذاریم و شکست خوردیم.

منصوریان که عملکرد بازیکنانش در دیدار امروز راضی نبود، اظهارداشت: تیم ما امروز کیفیت بدی از خود نشان داد و در همه نقاط خوب نبودیم و به نمایندگی از بازیکنان و کادر فنی از کارگران زحمت‌کش ذوب آهن و اندک هواداران امروز در ورزشگاه عذرخواهی می‌کنم.

منصوریان ادامه داد: همانطور که روز گذشته در کنفرانس خبری گفتم، فکر می‌کردم خیلی باز سختی خواهد بود و تفکر بازیکنان من در این دیدار جالب نبود و این نشات گرفته از کل مجموعه است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: در مجموع عملکرد ما در دیدار امروز خوب نبودیم و یک روز بد را رقم زدیم ، چهار روز دیگر یک بازی سخت با شهرخودرو داریم که باید خود را آماده کنیم.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...