سرمربی مس کرمان: فکر نمی‌کردم به ذوب‌آهن 4 گل بزنیم


سرمربی مس کرمان: فکر نمی‌کردم به ذوب‌آهن 4 گل بزنیم

اصفهان- ایرنا - سرمربی تیم مس کرمان با تمجید از بازی خوب بازیکنانش در مقابل ذوب‌آهن گفت: فکر نمی‌کردم به تیم خوب ذوب‌آهن چهار گل بزنیم و پیروز میدان شویم.

سیدمجتبی حسینی، شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش بر تیم ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در یک کنفرانس خبری افزود: در دیدارهای حذفی، همیشه یک تیم باید حذف شود و در این دیدار بازیکنان تیم ما 2 برابر تلاش کردند و پیروز میدان شدند.

وی اظهار داشت: در این دیدار، راه‌های نفوذ تیم ذوب‌آهن را بستیم و توانستیم با یک برنامه‌ریزی مناسب، پِرِس ذوب‌آهن را از بین ببریم و در این کار موفق شویم.

وی بااشاره به اینکه سال‌ها به‌عنوان بازیکن، مربی و سرمربی در فوتبال ذوب‌آهن حضور داشته و به این تیم مدیون است، گفت: تعطیلی لیگ برتر به ضرر ذوب‌آهن تمام شد اما تیم مس چون در شرایط مسابقه بود، این موضوع باعث پیروزی ما شد.

سرمربی تیم مس کرمان تصریح کرد: در این دیدار بازیکنانم برای پیروزی همه تلاش خود را کردند و در مقابل یک تیم شناخته شده، با کار تیمی، پیروز میدان شدند.

حسینی با اشاره به تفاوت‌های لیگ یک با لیگ برتر فوتبال گفت: در لیگ برتر تیم‌ها ثبات دارند و کیفیت زمین و بازیکنان نیز بالاست ولی در لیگ دسته یک، تیم‌ها هر سال تا 90 درصد تغییرات دارند و این باعث سخت‌شدن کار مربیان می‌شود.

وی افزود: برای دیدارهای آینده در جام حذفی با انگیزه بالایی حضور خواهیم داشت و در لیگ یک نیز به کسب نتایج خوب فکر خواهیم کرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و مس کرمان از مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت 16:50 دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با نتیجه چهار بر 2 تیم میزبان را در خانه‌اش شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403