پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!


پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!

جدیدترین نسل ب‌ام‌و سری 3 توانسته جایزه‌ی خودروی جدید سال اتو اکسپرس را کسب کند. این خودروی اجرایی جمع‌وجور نه تنها راحت و آرام است بلکه هزینه‌های کمی داشته و پر از تکنولوژی‌های پیشرو در کلاس خود است. اما اگر سری 3 تنها در یک بخش لنگ بزند آن فضای داخلی و کابین خواهد بود.... The post پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!...

جدیدترین نسل ب‌ام‌و سری 3 توانسته جایزه‌ی خودروی جدید سال اتو اکسپرس را کسب کند. این خودروی اجرایی جمع‌وجور نه تنها راحت و آرام است بلکه هزینه‌های کمی داشته و پر از تکنولوژی‌های پیشرو در کلاس خود است.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
اما اگر سری 3 تنها در یک بخش لنگ بزند آن فضای داخلی و کابین خواهد بود. این خودرو در بخش‌های یاد شده کوچک‌تر از رقبا نیست اما شکل سه جعبه‌ای سنتی سری 3 باعث ایجاد محدودیت‌هایی در انتقال برخی وسایل می‌شود؛ و اینجاست که نسل جدید سری 3 تورینگ وارد میدان می‌شود…

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
این خودرو در کل طویل‌تر از برادر سدان نیست اما خط سقف خمیده‌ی آن در کل باعث شکل‌گیری خودرویی کاربردی‌تر و جادارتر شده است. البته اعداد گول زننده هستند. محفظه بار 500 لیتری این خودرو تنها تا کف خط پنجره اندازه‌گیری شده و اگر این فضا را تا سقف در نظر بگیرید با خودروی بسیار کاربردی‌تری روبرو خواهید بود.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
با خواباندن صندلی‌های عقب نیز فضای 1510 لیتری در اختیار شما قرار خواهد داشت که برای قرار دادن یک دوچرخه یا وسایل یک سفر آخر هفته‌ای بسیار کفایت می‌کند. ب‌ام‌و ادعا می‌کند فضای باز شدن درب پشتی 112 میلی‌متر پهن‌تر از قبل بوده و همانند نسل قبلی، مشتریان می‌توانند گزینه‌ی باز شدن مستقل شیشه عقب را انتخاب کنند که در فضاهای پارک تنگ بسیار به کار می‌آید.


دیگر ویژگی جالب این خودرو فضای ذخیره‌ای زیر کف و ریل‌های ضد لیز خوردن است که از تکان خوردن وسایل خرید شما جلوگیری می‌کند. در کل باید گفت سری 3 تورینگ جدید خودرویی با طراحی هوشمندانه است که زندگی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
فضای صندلی‌های عقب نیز بهبود یافته است. این خودرو نه تنها جادارتر از برادر سدان است بلکه نسبت به نسل پیشین خود نیز بهتر عمل کرده است. خط سقف طویل‌تر به این معناست که فضای سر بیشتری وجود دارد و فضای زانوها نیز بهتر شده است. ب‌ام‌و می‌گوید شما می‌توانید سه صندلی کودک را در بخش عقب نصب کند هرچند برای دو صندلی نقاط ایزوفیکس وجود دارد.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
کیفیت متریال بکار رفته هم عالی بوده و به لطف تنظیمات زیاد صندلی می‌توان به راحتی موقعیت رانندگی خوب را یافت. البته جای شرمساری است که ب‌ام‌و اندروید اتو را عرضه نکرده اما سیستم‌عامل استاندارد iDrive همچون همیشه بی‌نقص بوده و کاربردی راحتی دارد.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
از نظر تجربه‌ی رانندگی هم جای گله‌ای وجود ندارد. ما هر دو نسخه‌ی پرفروش 320d دیزلی و 330i بنزینی را تست کردیم که توصیه‌ی ما انتخاب مدل دیزلی است. این نسخه از سری 3 تورینگ خودرویی چابک، قوی و فوق‌العاده نرم و راحت است. یکی از ویژگی‌های مهم این نسخه نیز مصرف سوخت بسیار مناسب است.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
در کل باید گفت تفاوت زیادی را بین مدل‌های سدان و استیشن سری 3 در رانندگی نرمال نخواهید یافت. مدل تورینگ شاید به خاطر بخش عقب باز خود کمی پر سر و صداتر باشد اما در کل خودرویی فوق‌العاده راحت و آرام بوده و در فواصل طولانی اصلاً صدای زیادی ندارد.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
سواری خودرو کمی سفت است اما در یک جاده‌ی پر پیچ و خم است که این خودرو چابکی بی‌رقیب خود در کلاسش را نشان می‌دهد. فرمان سنگین بوده و کنترل بدنه نیز عالی است. خودروی حاضر در تست از سیستم چهار چرخ محرک سود برده و بنابراین در مسیرهای خیس اطمینان بیشتری ایجاد می‌کند. جای تعجبی ندارد که نیمی از مشتریان سری 3 جدید این سیستم را سفارش می‌دهند.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
سری 3 تورینگ تنها 1500 پوند گران‌تر از نسخه‌ی سدان بوده و احتمالاً از نظر پیشنهادهای لیزینگی نیز تفاوت فاحشی با مدل سدان نخواهد داشت.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
سری 3 جدید از تجهیزات زیادی برخوردار است و تمامی مدل‌های سری 3 تورینگ نیز دارای چراغ‌های LED، دوربین دنده‌عقب، سیستم تهویه مطبوع سه ناحیه‌ای و صفحه‌نمایش 8.8 اینچی هستند. در مدل اسپورت که انتظار می‌رود انتخاب 23 درصد مشتریان این خانواده باشد شما رینگ‌های بزرگ‌تر 18 اینچی و صندلی‌های چرمی گرم شونده را مشاهده خواهید کرد.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
انتظار می‌رود مدل M اسپورت نیز محبوب باشد و 60 درصد مشتریان این تریم را سفارش دهند. در این نسخه پشت آمپرهای دیجیتالی و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.25 اینچی و استایل اسپورت تر به چشم می‌خورد.

پشت فرمان ب‌ام‌و سری 3 تورینگ جدید، تعریف کامل یک استیشن!
با معرفی مدل جدید تورینگ بر ارزش‌های بهترین خودروی کلاس اجرایی کامپکت افزوده شده است. ب‌ام‌و سری 3 همیشه یک خودروی توانا و همه‌کاره بوده و اضافه شدن نسخه‌ی تورینگ با کابین و فضای بار جادارتر بر جذابیت‌های آن افزوده است. این خودرو سواری عالی، هزینه‌های کم و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای داشته و یک باواریایی اصیل در بهترین حالت خود محسوب می‌شود.

مشخصات ب‌ام‌و 320d xDrive M Sport Touring

قیمت: 41325 پوند پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی قدرت/گشتاور: 187 اسب بخار/400 نیوتون متر گیربکس: 8 سرعته اتوماتیک، چهار چرخ محرک شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.4 ثانیه حداکثر سرعت: 225 کیلومتر در ساعت مصرف سوخت: 5.6 لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: autoexpress

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی