ناجا: حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم


ناجا: حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ورود 2 میلیون و 960 هزار زائر از مرزهای چهارگانه به خاک کشور عراق گفت: حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز نداشتیم.

آفتاب‌‌نیوز :

سردار احمد علی گودرزی با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار زائر از مرزهای چهارگانه کشور برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی وارد خاک عراق شده‌اند، اظهار کرد: اکنون روند بازگشت زائران به کشور افزایش یافته است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت امنیت در مرزهای چهارگانه کشور مطلوب بوده و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی به بازگشت بیش از ۱۶۸ هزار زائر به کشور در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: این آمار نشان می‌دهد مرزبانان جمهوری اسلامی آمادگی کامل را برای خدمت‌رسانی به زائران دارند.

این مقام انتظامی متذکر شد: مهمترین شاخصه اربعین امسال همکاری و همراهی مردم با تمام دستگاه‌ها از جمله نیروهای انتظامی و امنیتی است، در غیر این صورت با توجه به حجم زیاد تردد در مرزها مخصوصاً مرز شلمچه، شاهد بروز مشکلات بسیاری برای زوار می‌شدیم.

گودرزی افزود: طرح لایه‌بندی در مرزها توسط مرزبانی اجرا شده و انتظار داریم زائران در مسیر برگشت نیز این همکاری را با مرزبانان داشته باشند.

جانشین مرزبانی ناجا متذکر شد: در مرزهای چهارگانه و استانهای منتهی به این مرزها، امنیت برقرار است و حتی یک مورد خروج غیرقانونی از مرز را نداشتیم که این نشان از اقتدار مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی از تردد روان زائران در مرزهای چهارگانه خبر داد و تأکید کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با چشم باز شبانه‌روز امنیت پایدار را در مرزها برقرار کردند و مرزهای خسروی، مهران، چذابه و شلمچه تحت کنترل پلیس و مرزبانی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس