بازداشت 62 زورگیر محلات شمال غرب تهران


بازداشت 62 زورگیر محلات شمال غرب تهران

سردار رحیمی گفت: 62 نفر از گردن کشان که در محلات و پارک‌های شمالغرب اقدام به مزاحمت برای مردم می‌کردند گردنشان توسط پلیس شکسته شد.

بازداشت 62 زورگیر محلات شمال غرب تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره عملکرد پلیس پایتخت در شمال غرب تهران بزرگ، گفت: پس از ایجاد مراکز مشاوره ومددکاری در کلانتری‌های سرکلانتری دوم، ۷ هزار ۵۹۸ پرونده مشاجره مردمی منجر به مصالحه شده است.

وی افزود: در شش ماه اول امسال تا به امروز، ۶۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در کلانتری‌ها، پایگاه‌های مبارزه با موادمخدر در محدوده شمال غرب تهران کشف شده است و ۲ هزار معتاد متجاهر از این محلات شناسایی و جمع آوری شدند.

سردار رحیمی گفت: بعد از محلات شوش، مولوی و هرندی بخش زیادی از معتادان پایتخت در دره فرحزاد هستند که در نظر داریم این محدوده را نیز از وجود معتادان متجاهر پاکسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: جزئیات انهدام باند‌های فساد اخلاقی در تهران از زبان رئیس پلیس پایتخت

وی افزود: در بخش کشف سرقت و جرایم، ۱۹ درصد شاهد افزایش کشفیات در سرکلانتری دوم پلیس پایتخت هستیم و ۲۷ درصد نیز افزایش دستگیری سارقان را داشتیم، و ۶۲ نفر از گردن کشان که در محلات و پارک‌های شمال غرب اقدام به مزاحمت برای مردم می‌کردند گردنشان توسط پلیس شکسته شد و اکنون در زندان هستند.

سردار رحیمی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده در سرکلانتری دوم در حوزه ترافیک، ۶ درصد از میزان فوتی و ۱۸ درصد از میزان مجروحان سوانح رانندگی کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی