با عاملان مسمومیت دانشجویان برخورد می کنیم


مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تشریح آخرین وضعیت مسمومیت دانشجویان گفت: به طور حتم با عاملان این حادثه برخورد خواهیم کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

علی صدر با حضور در شبکه خبر درباره مسمومیت دانشجویان این دانشگاه توضیح داد و گفت: صبح روز گذشته تعدادی از دانشجویان ساکن خوابگاه ها به بهداری دانشگاه مراجعه کردند و برخی دیگر با اورژانس تماس مستقیم گرفتند.

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه علم و صنعت با اعلام اینکه حدود ۷۰ نفر متاسفانه با علائم مسمومیت به بهداری دانشگاه مراجعه کردند، گفت: از این تعداد ۲۰ نفر با بستری و مراقبت حالشان بهتر شد و مرخص شدند.

وی افزود: یک نفر در بیمارستان بستری شده که حال این دانشجو نیز مساعد است و معاون دانشجویی در حال انجام کارهای ترخیص است. سایر دانشجویان به صورت سرپایی مداوا شدند و حالشان خوب است.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به این سوال که گفته می شود آمار دانشجویان مسموم شده حدود ۱۵۰ نفر است، گفت: با توجه به مراجعاتی که به بهداری دانشگاه شده و همچنین آمار اورژانس، تعداد افراد ۷۰ نفر است اما اگر دوستان آمار دیگری دارند، به ما ارائه دهند.

صدر درباره علت این حادثه، اظهار کرد: از نمایندگان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی درخواست کردیم در محل حضور یابند و این موضوع را دقیق تر بررسی کنند؛ قرار است مواد اولیه ای که در انبار موجود است بررسی و از غذایی که دانشجویان استفاده کرده اند، نمونه برداری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه براساس اظهارات اولیه، دوستان ظاهرا از وضعیت راضی بودند، ادامه داد: البته نمونه برداری انجام شده و قرار است در آزمایشگاه بررسی دقیق تری صورت گیرد.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علم و صنعت ضمن تاکید بر اینکه بررسی های دقیق مشخص خواهد کرد که علت حادثه عامل انسانی، مواد اولیه و یا نحوه طبخ بوده است، افزود: به طور حتم ما با عاملان آن برخورد خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق