واکنش سرمربی پیشین تیم ملی به باخت ایران مقابل بحرین !


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باخت به بحرین، بحران‌زا نیست گفت: مارک ویلموتس را نباید با برد پرگل مقابل کامبوج و یا باخت یک بر صفر مقابل بحرین تحلیل و قضاوت کرد. نوشته واکنش سرمربی پیشین تیم ملی به باخت ایران مقابل بحرین ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش سرمربی پیشین تیم ملی به باخت ایران مقابل بحرین !

جلال طالبی: این باخت بحران زا نیست ؛ با آن ۱۴ گل و این شکست، ویلموتس را قضاوت نکنید!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵
واکنش سرمربی پیشین تیم ملی به باخت ایران مقابل بحرین !

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باخت به بحرین، بحران‌زا نیست گفت: مارک ویلموتس را نباید با برد پرگل مقابل کامبوج و یا باخت یک بر صفر مقابل بحرین تحلیل و قضاوت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جلال طالبی در خصوص باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در سومین دیدار مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا گفت:

شکی نبوده و نیست که بحرین از لحاظ فوتبالی حرفی برای گفتن مقابل بازیکنان تیم ملی ایران ندارد. شب گذشته هم که باختیم روی موقعیت‌های اندکی بود که بحرین به دست آود و نهایت استفاده را هم کرد.

جلال طالبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درباره عملکرد شاگردان مارک ویلموتس یادآور شد:

بحرین خوب بازی کرد و بالاتر از حد توانش هم ظاهر شد، اما تیم ملی هم نخواست که از دیدگاه هجومی خودش دست بکشد. تیمی که مدام به فکر گلزنی است قطعا با ریسک بالا هم بازی می‌کند و می‌تواند در لایه‌های دفاعی اش شکننده شود.

وی تاکید کرد:

مارک ویلموتس را نمی‌توان با برد ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج و باخت یک بر صفر مقابل بحرین آنالیز کرد. برای قضاوت و تحلیل این مربی زود است. او در ابتدای مسیر خود در فوتبال ملی ایران است. فرصت زیادی را باید به ویلموتس داد تا بتواند فلسفه متفاوت خود نسبت به دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی را پیاده کند.

جلال طالبی بار دیگر با اشاره به این موضوع که باخت مقابل ایران کار برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را کمی سخت‌تر کرد اظهار داشت:

شخصا فکر نمی‌کردم مقابل بحرین ببازیم. فوتبال همین است و باید با اتفاقی که افتاده است راه را ادامه دهیم. تیم ملی ایران کار خود را برای صعود به دور بعدی کمی سخت‌تر کرد، اما باز هم معتقدم به عنوان تیم اول از گروه صعود خواهیم کرد. تیم ملی با باخت به بحرین وارد بحران نشده و این اتفاقی است که می‌تواند برای همه تیم‌ها رخ بدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج