به «روسپیان سیاسی» قرص ضد حاملگی بدهید


سرمایه های امریکایی داده شده و رشد بدون زمانی عاقبت اش جز تباهی چیز دیگری بوده نمیتواند. حتما این حکایت ملا را شنیده باشید: گویند روزی ملا نصرالدین «زیرک اندیش» خرش را با مشکلات زیادی به بام خانه خود بالا کرد، بعد از مدتی خواست که خر...

سرمایه های امریکایی داده شده و رشد بدون زمانی عاقبت اش جز تباهی چیز دیگری بوده نمیتواند. حتما این حکایت ملا را شنیده باشید:
گویند روزی ملا نصرالدین «زیرک اندیش» خرش را با مشکلات زیادی به بام خانه خود بالا کرد، بعد از مدتی خواست که خر خود را دوباره از بام پایین آورد، ولی خر ملا شروع کرد به خیز و جست زدن نمیخواست پایین آید. ملا دید که دیگر چاره ای ندارد و خودش پایین آمد و خر را در بام به حال خودش گذاشت تا به خیز و جست خود ادامه بدهد. دیری نگذشت که بام خانه فرو ریخت و خر به زمین خورد و مرد.

ملایی زرنگ و نکته دان در یادداشت خویش نوشت: "هر خر جاهل را که به مقام بالا ببری عاقبت خانه را ویران خواهد نمود."
بلی این دجالان به این مرض گرفتار شده اند. بهتر است برای این روسپی های سیاسی دیگر مجال ندهید که پیشوایی شما گردند. بیایید تنها و تنها خواهش این مرد بزرگوار و افتخار سرزمین ما «واصف باختری» را بجا کنیم که می فرمایند:
(ننگ برمن باد!
نفرین برمن باد!
اگر از شما چیزی بخواهم، تنها خواهشی که دارم این است که به «روسپیان سیاسی» نیز قرص ضد حاملگی بدهید، تا نسل بی شرفان افزونی نیابد). فقط همین.

عطا صفوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!