یک گام جلوتر از دیگران باشید


یک گام جلوتر از دیگران باشید

ثبت‌نام آزمون‌های آزمایشی سنجش مرحله اول تمدید شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سازمان سنجش، قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکزآموزشی، و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌های مرحله‌ای و جامع (مقاطع دهم، یازدهم، دوازدهم و پیش‌دانشگاهی) ثبت‌نام مرحله اول آزمون‌های آزمایشی سنجش تا روز شنبه مورخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید شد و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir قابل دسترسی است.

ثبت‌نام برای آزمون مرحله اول از مجموعه آزمون‌های آزمایشی سنجش برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ روی پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir تا تاریخ ۲۷ مهر ۹۸ تمدید شد.

آزمون‌های آزمایشی سنجش برای دانش‌آموزان دبیرستانی، در پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم و همچنین فارغ‌التحصیلان پیش دانشگاهی، برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها شامل آزمون‌های مرحله‌ای و آزمون‌های جامع می­‌باشد و دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دهم، یازدهم، دوازدهم و فارغ‌التحصیلان پیش­‌دانشگاهی با شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش قادر خواهند بود با آمادگی کامل در امتحانات نوبت اول و نوبت دوم و همچنین در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت نمایند.

مدیران و مشاوران محترم دبیرستان­‌ها و آموزشگاه­‌ها می­‌توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت­‌نام­‌های گروهی با شماره تلفن­های ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱ - ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

همچنین دانش­‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آزمون­‌ها به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس sanjesheducationgroup@ مراجعه نمایند. ‌

شماره تماس : ۴۲۹۶۶-۰۲۱

روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

یک گام جلوتر از دیگران باشید

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس