ثبت‌نام در سامانه سماح تا اربعین تمدید شد


ثبت‌نام در سامانه  سماح  تا اربعین تمدید شد

مدیرحج و زیارت استان کرمانشاه از تمدید ثبت نام در سامانه سماح تا روز اربعین خبر داد.

حامد دارابی در گفت و گو با ایسنا، از ثبت نام 56 هزار و 730 کرمانشاهی متقاضی پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت: از زمان شروع ثبت نام در سامانه(اول شهریور) تاکنون بیشترین ثبت نام‌ها را طی هفته گذشته داشتیم.

وی تصریح کرد: سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند که تعداد ثبت نامی‌هایی که تا به امروز(24 مهر) و به فاصله سه روز مانده به اربعین داشته‌ایم، 17 هزار نفر بیشتر از کل ثبت نامی‌های سال گذشته است.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه بااشاره به آغاز موج بازگشت زوار اربعین به کشور، گفت: هرچه به روزهای منتهی به اربعین حسینی نزدیک می‌شویم، آمار ثبت نامی‌ها هم در سامانه سماح روند کاهشی پیدا می‌کند.

وی همچنین از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه سماح خبرداد و گفت: براساس اعلام قبلی سازمان حج و زیارت قرار بر این بود ثبت نام در سامانه تا 72 ساعت پیش از اربعین باشد، اما باتوجه به استقبال مردم ثبت نام در این سامانه تا روز اربعین تمدید شده است.

دارابی یادآور شد: درحال حاضر 18 دفتر زیارتی در استان کرمانشاه به کار ثبت نام متقاضیان پیاده روی اربعین در سامانه سماح می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مدت گزارشی از تخلف دفاتر زیارتی استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج