مداح معروف و بازیکن فوتبال از کدام شهید در پیاده‌روی اربعین یاد می‌کنند؟ + فیلم


مداح معروف و بازیکن فوتبال کشورمان از لزوم یاد شهیدان در مسیر پیاده‌روی اربعین گفتند.

مداح معروف و بازیکن فوتبال از کدام شهید در پیاده‌روی اربعین یاد می‌کنند؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال هم مانند سال‌های گذشته جمعیت فراوانی به پیاده روی بزرگ اربعین رفته‌اند؛ همه در یک مسیر اما با آرزو‌ها و خواسته‌های مختلف. البته در این بین آرزو‌های مشترک مانند ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) نیز وجود دارد. همه ما می‌توانیم نیابت مشترکی هم از یک شهید برای زیارت داشته باشیم.

در بسته خبری نائب الشهید هر روز با یکی از مشاهیر همراه هستیم و سعی می‌کنیم در زیارت اربعین یادی از شهدا کنیم.

وعده همه ما در اربعین نیابت از یک شهید

حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) اربعین را یکی از فرصت‌های ناب برای بازگشت به سوی خدا دانست و گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند اگر مردم خیری که در زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را می‌دانستند، تمام اموال خودشان را می‌فروختند که بتوانند به این زیارت بروند. ما هم به تبعیت از کلام معصوم ان شاء الله با تمام وجود تلاشمان را می‌کنیم که زائر امام حسین (ع) باشیم. ان شاء الله وعده شیعیان امیر المومنین (ع) این باشد که خیر عظیم راهپیمایی اربعین را با شهدای والا مقام تقسیم کنند و هر کسی به نیابت از یک شهید در مسیر بهشتی کربلا قدم بردارد. من امسال در زیارت اربعین به یاد شهید مدافع حرم حاج رضا فرزانه به زیارت می‌روم و از ایشان می‌خواهم که در مسیر کنار من باشند. امیدواریم شهدا لحظه به لحظه دعاگوی ما باشند و پیش اربابشان ما را شفاعت کنند. از همه التماس دعا داریم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های طاهری را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

نیتمان در اربعین ظهور حضرت حجت با نیابت از شهدا

شایان مصلح بازیکن فوتبال که مداح اهل بیت (ع) نیز هست، توجه به شهدا را یکی از لازمه‌های سفر اربعین می‌داند. وی در این باره گفت: مثل هر سال امسال هم با پای پیاده به زیارت حضرت سید الشهدا (ع) می‌رویم و تمام نیتمان در این سفر به ظهور صاحب الزمان (عج) مربوط می‌شود. امسال به نیابت از یک شهید در این راه قدم بر می‌داریم. بنده هم به نیابت از شهید گرانقدرِ مدافع ولایت اهل بیت (ع)، شیخ حسن شحاته در این مسیر قدم بر می‌دارم. ان شاء الله روزی با ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) در این مسیر قدم برداریم.

در ادامه می‌توانید ویدئوی صحبت‌های مصلح را ببینید و دانلود کنید:

دانلود

مهدی رسولی مداح زنجانی کشورمان هم با زبان زیبای آذری از مردم و همشهری‌هایش درخواست کرده که در اربعین امسال به یاد شهدا باشند. شما می توانید ویدئوی صحبت‌های رسولی را نیز در ادامه مشاهده کنید.

انتهای پیام/

صحبت‌های شایان مصلح و حسین طاهری درباره پیاده روی اربعین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در