آخرین وضعیت مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از مستقر بودن 6هزار و 500 نفر از نیروهای پلیس راه و راهور ناجا در مرزهای 4گانه کشور تا پایان مهرماه خبر داد.

صراط:

سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در پایانه مرزی مهران از پیش‌بینی افزایش بار برگشت طی 4 روز آینده خبر داد و اظهار کرد: تا این لحظه بیش از یک‌میلیون و 650 هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

به گزارش تسنیم رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به استفاده از 900 دستگاه اتوبوس در راستای تسهیل در تردد زائران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 6 هزار و 500 نیروی پلیس راهور در مرزهای چهارگانه کشور مستقر هستند.

وی خاطرنشان شد: تا 30 مهرماه تمامی همکاران پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه در مأموریت خود باقی خواهند بود.

هادیانفر در ادامه ضمن تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه شتاب و داشتن استراحت کافی از سوی زائرین، 22 درصد از حوادث جاده‌ای را مربوط به عابران پیاده عنوان کرد و ادامه داد: امسال کاهش 17درصدی تصادفات جاده‌ای و 19درصدی تصادفات جرحی را نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان ضمن تأکید بر لزوم استراحت و خواب کافی داشتن رانندگان، گفت: 65 درصد از حوادث رانندگی امسال مربوط به واژگونی خودروها بوده که اکثراً ناشی از خواب‌آلودگی راننده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه