به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ پیام محمدجواد فدایی به این شرح است:

بیست و چهارم مهرماه به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی، سند هویت و نشان همت مردان و زنانی است که در راه دفاع از اسلام در روز اربعین شهدای ۱۷ شهریور تهران و اولین سالگرد شهادت آیت‌الله سید مصطفی خمینی گرد هم آمده بودند تا زیباترین جلوه های مقاومت و ایستادگی خود در برابر بی عدالتی ها و ظلم های رژیم طاغوت را به نمایش گذارند.

به آتش کشیده شدن خانه امن الهی و اهانت به کتاب خدا موجب بیداری بسیاری از مردم گردید و جرقه‌های بصیرت و دشمن شناسی در اذهان بسیاری از بیداردلان زده شد و این واقعه سرآغاز مبارزات گسترده مردم کرمان در جریان پیروزی انقلاب قرار گرفت.

24 مهرماه که موجب جریحه دار شدن احساسات دینی مردم و آشکار شدن ماهیت شوم رژیم طاغوت شده بود، تاثیر مستقیمی بر جریان مبارزات مردم ایران در جریان انقلاب داشت و از این رو تبیین زوایای پنهان این واقعه و نامگذاری یک روز در تقویم جمهوری اسلامی می تواند سند افتخاری برای آیندگان این سرزمین باشد.

در این مجال یاد و خاطره شهیدان محمد باقدرت‌جوپاری و غلامرضا یزدان‌شناس را که در جریان واقعه 24 مهرماه به فیض شهادت نائل آمدند، گرامی داشته و تداوم توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتوی آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان آرزومندم.