روسی صحبت کردن فضانوردان اماراتی با پوتین + فیلم


روسی صحبت کردن فضانوردان اماراتی با پوتین + فیلم

فضانوردان اماراتی با رئیس جمهور روسیه، روسی صحبت و هدیه‌ای را به او اهدا کردند.

روسی صحبت کردن فضانوردان اماراتی با پوتین + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سفر یک روز خود به امارات متحده عربی با دو فضانورد این کشور دیدار کرد. هزاع المنصوری و سلطان النادی دو فضانوردی بودند که با پوتین ملاقات داشتند. آن‌ها هدیه که نمادی از مشارکت‌شان در سفر به ایستگاه فضایی بین‌المللی است، به رئیس جمهور اعطا کردند.

در این دیدار صحبت کردن این دو فضانورد به زبان روسی بسیار مورد استقبال پوتین قرار گرفت. رئیس جمهور روسیه پس از شنیدن صحبت‌های این دو فضانورد به زبان روسی آنان را در آغوش کشید و تحسین کرد. پوتین در مورد فضانوردان اماراتی گفت: پرواز‌های فضانوردان اماراتی به لطف ولیعهد رو به پیشرفت است، چرا که ابتکار عمل در مسیر پیشرفت مؤثر بوده است.

سفر رئیس جمهوری روسیه به منطقه خاورمیانه که از عربستان سعودی آغاز شده بود، در امارات متحده عربی به پایان رسید. "ولادیمیر پوتین" در ابوظبی و در مذاکرات خود با "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد ابوظبی، مسائل مربوط به همکاری‌های دوجانبه و همچنین اوضاع موجود در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: هدیه ۳۰ هزار ساله پوتین، بن سلمان را غافلگیر کرد + تصاویر

انتهای پیام/


پوتین از صحبت کردن فضانوردان به زبان روسی ذوق زده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط