هشدار ترکیه به اروپا در مورد اقدامات خشونت آمیز سازمان تروریستی پ ک ک


وزارت امور خارجه ترکیه بیانیه ایی در این زمینه انتشار داد

ترکیه به اتحادیه اروپا در زمینه اقدامات خشونت بار سازمان تروریستی " پ ک ک " هشدار داد.

وزارت امور خارجه ترکیه طی بیانیه‌ ای با اشاره به ادامه اقدامات و تظاهرات خشونت‌ آمیز گروه تروریستی پ.ک.ک در کشورهای اروپا، اعلام کرد : آنکارا انتظار دارد مقامات این کشورها تدابیر امنیتی بیشتری جهت حفاظت از نمایندگی‌ها، جان و مال شهروندان و منافع ترکیه اتخاذ کنند.

این وزارتخانه تصریح کرد ادامه اقدامات و تظاهرات خشونت‌آمیز عناصر تروریستی پ.ک.ک به ویژه در کشورهای اروپایی به دنبال آغاز عملیات چشمه صلح نیروهای مسلح ترکیه در شمال سوریه جهت برقراری امنیت و صلح در منطقه علی رغم هشدار به مقامات این کشورها را با نگرانی پیگیری می کنیم.

در این بیانیه آمده است: سکوت در قبال حملات تروریستی به محل کار، منازل، مساجد، نمایندگی‌ها و کارکنان نمایندگی‌های دیپلماتیک ترکیه در اروپا قابل توجیه نیست. بار دیگر اعلام می کنیم که از مقامات کشورهای مربوطه انتظار داریم اتخاذ تدابیر لازم جهت محافظت از نمایندگی‌های دییپلماتیک‌، جان و مال شهروندان و کارکنان مان و جلوگیری از آسیب دیدن منافع ترکیه را افزایش داده و در این زمینه حساسیت بیشتر نشان داده شود.

وزارت امور خارجه ترکیه تاکید کرد: لازم است همگان بدانند که ترکیه جهت شناسایی مهاجمان، محاکمه و مجازات آنان پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج