جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب به کار خود پایان داد


جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب به کار خود پایان داد

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب ، مطالعه و خواندن از پایان این جشنواره با معرفی صاحبان آثار برتر در دانشگاه سمنان خبر... ادامه مطلب... نوشته جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب به کار خود پایان داد اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب ، مطالعه و خواندن از پایان این جشنواره با معرفی صاحبان آثار برتر در دانشگاه سمنان خبر داد .

به گزارش شیرین طنز ،به نقل از ایسنا، دکتر رحمان معرفت با اعلام این خبر اظهار کرد : در پایان این جشنواره مریم السادات میرحسنی مقام نخست ، همایون عبدالرحیمی مقام دوم و شقایق محمدی مقام سوم این جشنواره را کسب کردند .

دکتر معرفت با بیان اینکه سه برگزیده این جشنواره از دانشجویان ارتباط تصویری بودند افزود: اثر ارسالی حسین شادمان نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر این جشنواره انتخاب شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی دانشجویی کاریکاتور کتاب ، مطالعه و خواندن تصریح کرد : در مجموع ۵۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری اولیه ، ۱۹ اثر به مرحله دوم داوری راه یافتند .

دکتر معرفت با اشاره به اینکه اثرگذاری، جذابیت ، تکراری و کپی نبودن از جمله شاخص های داوری آثار بود خاطر نشان کرد : آثار در مرحله داوری بدون نام بودند و هیچ یک از داوران اطلاعی درباره پدیدآورندگان آثار نداشتند.

وی با بیان اینکه کارتون و کاریکاتور گونه‌هایی از هنرهای تجسمی هستند که همواره ارتباطی عمیق و مستقیم با مخاطب خود برقرار و می توانند پیچیده ترین مفاهیم را در کوتاهترین زمان ممکن منتقل کند گفت: تنوع آثار رسیده به دبیرخانه و وجود استعدادهای جوان در بین شرکت کنندگان، نوید آینده ای روشن را برای این رشته در کشورمان می‌دهد.

به گزارش ایسنا در اختتامیه این جشنواره ملی بیانیه کمیته داوران این جشنواره قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده: بدون شک این مسابقه فرصتی را برای معرفی استعدادهای جوان فراهم می آورد و برگزیدگان این جشنواره باید توجه داشته باشند که این شروع راه است و نه مقصد.

گفتنی است : جمعی از دانش اموزان مدارس سمنان هم در مدت برگزاری این جشنواره از نمایشگاه آثار برپا شده در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان بازدید کردند .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...