4460 عدد ماسک میان مردم توفان زده نیمروز و زهک توزیع شد


4460 عدد ماسک میان مردم توفان زده نیمروز و زهک توزیع شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: چهار هزار و 460 عدد ماسک تنفسی به همراه 325 بسته غذایی از روز گذشته تاکنون میان مردم توفان زده چهار روستای شهرستان‌های زهک و نیمروز واقع در شمال این استان توزیع شده است.

رسول راشکی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با بروز توفان شدید همراه با گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان نیروهای عملیاتی هلال احمر در منطقه حاضر و خدمات رسانی به مردم را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ۳۵ نیروی جمعیت هلال احمر شمال سیستان و بلوچستان در قالب هفت تیم به هزار و ۳۰۰ آسیب دیده از توفان شهرستان‌های نیمروز و زهک امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط خاص این استان از نظر وقوع چندین مخاطره طبیعی بطور همزمان نظیر توفان گرد و غبار شدید، سیل و زلزله نیروهای امدادی همواره در آماده باش کامل هستند تا در کمترین زمان ممکن خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی از اسکان چهار هزار و ۶۱۳ زائر پاکستانی از ۱۲ تا ۲۳ مهر توسط هلال احمر در زاهدان و میرجاوه خبر داد و افزود: هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن پشتیبانی تمام خدمات ارائه شده برای زائران بر اساس رسالت بشر دوستانه خود اقدامات امدادی و رفاهی به این زوار ارائه می‌دهد.

راشکی ادامه داد: ۸۴۲ نفر از زائران پاکستانی از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت بهره‌مند شدند.
وی توزیع هزار و ۵۲۱ تخته پتو و ۸۲ تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین زائران پاکستانی عنوان کرد و افزود: همچنین ۴۰ دستگاه چادر برای اسکان اضطراری زوار در میرجاوه نصب شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت:هم‌اینک ۲۸۱ نجاتگر و داوطلب جمعیت هلال احمر این استان در حال ارائه خدمات به زوار پاکستانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)