100 تیم ایمنی راه‌های همدان را تامین می‌کنند


100 تیم ایمنی راه‌های همدان را تامین می‌کنند

همدان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 100 تیم پلیس راه ایمنی تردد و امنیت ترافیکی راه‌های این استان را در اربعین امسال تامین می‌کنند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان انتظامی با استاندار همدان بیان کرد: ۶۰ درصد از زائران اربعین حسینی از مرز مهران وارد خاک عراق شدند که ۹۰ درصد آنها معادل یک میلیون و ۷۰۰ هزار زائر از جاده های همدان تردد کردند.

وی اضافه کرد: ۸۵ ایستگاه صلواتی در همدان دایر شده است که عوامل نیروی انتظامی امنیت انتظامی و ترافیکی این ایستگاه ها را زیر پوشش قرار دادند و به دنبال سرکشی و نظارت بر تمامی آنها، ایراد و اشکال های احتمالی رفع شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده است و این استان از آمادگی لازم برای تامین امنیت ترافیکی زائران برخوردار بوده و تمامی تیم ها در آمادگی کامل قرار دارند.

سردار کارمرانی صالح بیان کرد: هماهنگی اعضای شورای تامین موجب شده همه مجموعه این شورا همسو و همدل کار خود را به خوبی انجام بدهند.

وی افزود: هفته ناجا بیش از ۱۶۰ برنامه اجرا شد که بازرسان ناجا با ارزیابی از برنامه های اجرا شده امتیاز ۹۸.۲ از ۱۰۰ را به انتظامی همدان دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یکی از برنامه های مهم ناجا در این هفته اجرای نمایش های اقتدار توسط یگان ویژه در مدارس، دوره های علمی و آموزشی با حضور در دانشگاها بود که با استقبال همراه شد.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ، عوامل انتظامی در حوزه ماموریتی، کمیسیون های مربوط با انتخابات را تشکیل داده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان نیز گفت: ۶ ماهه نخست سالجاری در تمامی آیتم های امنیتی و انتظامی رشد داشته و همدان جزو سه استان نخست کشور است.

مصطفی آزاد بخت با بیان اینکه ناجا در مسیر حرفه ای، ماموریت های خود را انجام می دهد اضافه کرد: در اربعین حسینی امسال نیروی انتظامی بهترین عملکرد را داشته و عوامل ناجا با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش را در استان حاکم کرده است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟