ثبت بیش از 145 پرواز حامل زائران اربیعن در فرودگاه نجف


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه از مراسم باشکوه اربعین حسینی...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرنگار شبکه تلویزیونی العراقیه از مراسم باشکوه اربعین حسینی (ع) گزارش داد: استان نجف اشرف آماده سازی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) را از روز اول ماه صفر آغاز کرده است. فرماندهی پلیس شهر نجف با همکاری با فرماندهی فرات مرکزی طرح امنیت مستحکمی را با حضور بیش از ۲۲ هزار نیروی امنیتی از دو وزارتخانه دفاع و کشور و با پشتیبانی نیرو‌های سازمان بسیج مردمی آغاز کرده و استان نجف را از سه محور پوشش داده اند تا امنیت زائرین استان‌های جنوبی را که از طریق کوفه و دیوانیه وارد نجف می‌شوند، تأمین کنند.
وی افزود: روز گذشته دوشنبه فرودگاه بین المللی شهر نجف شاهد بیش از ۱۳۵ پرواز از این فرودگاه و به مقصد آن بود. طبق اعلام مدیریت فرودگاه بین المللی نجف اشرف امروز سه شنبه شمار این پرواز‌ها به بیش از ۱۴۵ پرواز رسید و چه بسا تا ۱۵۰ پرواز نیز افزایش یابد. همچنین صاحبان مواکب حسینی (ع) به صورت شبانه روزی به زائران اعم از زنان، مردان، کودکان و کهنسالان خدمت رسانی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...