سازندگان بازی Cyberpunk 2077 نسل بعدی کنسول‌ها را فوق‌العاده توصیف کردند


سازندگان بازی Cyberpunk 2077 نسل بعدی کنسول‌ها را فوق‌العاده توصیف کردند

استودیو CD Projekt RED به تازگی در همایش PAX کشور استرالیا حضور پیدا کردند و جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 را ارائه دادند. سازندگان در این همایش از نحوه چگونگی اجرای نرم افزار شیطان در بازی و اینکه آیا در آینده نسخه پورت شده‌ای برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد یا خیر، صحبت کردند. در گفتگویی که GameSpot با جان مامیس از کارکنان شعبه...

استودیو CD Projekt RED به تازگی در همایش PAX کشور استرالیا حضور پیدا کردند و جزئیات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077 را ارائه دادند.

سازندگان در این همایش از نحوه چگونگی اجرای نرم افزار شیطان در بازی و اینکه آیا در آینده نسخه پورت شده‌ای برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد یا خیر، صحبت کردند. در گفتگویی که GameSpot با جان مامیس از کارکنان شعبه کارکوف استودیو در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 انجام داد، به نزدیک بودن زمان عرضه این عنوان نقش آفرینی با زمان انتشار نسل آینده کنسول‌ها همچون پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارت اشاره کردند و نظر او را در این رابطه جویا شدند.

نسل فوق‌العاده‌ای خواهد بود. همیشه حس و حال خوبی دارد که کنسول‌های جدید در راه هستند و بی‌صبرانه آماده کار کردن بر روی هر دو کنسول هستم. در آینده تصمیم می‌گیریم که با آن‌ها چه بکنیم. وقتی به روند رشد بازی‌ها نگاه می‌کنیم، پروسه جالبی است. بازی‌ها بیشتر و بیشتر به سمت واقع‌گرایانه‌تر شدن می‌روند که به همین خاطر کار کردن بر روی بازی‌ها را دوست دارم. هرچه تکنولوژی پیشرفته‌تر می‌شود و کنسول‌ها جلوتر می‌روند، من به عنوان یک سازنده اثر بازی ویدئویی بیشتر لذت می‌برم.

اگرچه مامیس از عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل آینده کنسول‌ها حرفی نزد، اما احتمال چنین اقدامی وجود دارد. هرچه باشد پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس اسکارلت از سخت افزارهای بسیار قدرتمندی همچون درایوهای حالت جامد و سی‌پی‌یو AMD Zen 2 بهره می‌برند و استفاده از آن‌ها طبق گفته‌های مامیس، برای او لذت‌بخش‌تر خواهد بود. به علاوه همراه با نسل جدید کنسول‌ها احتمال جذب مخاطبین جدید نیز برای استودیو وجود خواهد داشت که مطمئناً آن را نیز در نظر خواهند گرفت.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 نسل بعدی کنسول‌ها را فوق‌العاده توصیف کردندسازندگان بازی Cyberpunk 2077 نسل بعدی کنسول‌ها را فوق‌العاده توصیف کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی