سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادند


سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادند

استودیو CD Projekt RED سازنده بازی Cyberpunk 2077 به تازگی از برگزاری مسابقه عکاسی مخصوص بازی با جایزه چهار هزار دلاری خبر داده است. آنطور که ما طرفداران بازی و سازندگان آن در استودیو سی‌دی پراجکت از بازی Cyberpunk 2077 انتظار داریم، دوست داریم که با عرضه این اثر در ماه اپریل 2020 به قدری هیاهوی زیادی در صنعت بازی ایجاد شود که تا سالیان سال در...

استودیو CD Projekt RED سازنده بازی Cyberpunk 2077 به تازگی از برگزاری مسابقه عکاسی مخصوص بازی با جایزه چهار هزار دلاری خبر داده است.

آنطور که ما طرفداران بازی و سازندگان آن در استودیو سی‌دی پراجکت از بازی Cyberpunk 2077 انتظار داریم، دوست داریم که با عرضه این اثر در ماه اپریل 2020 به قدری هیاهوی زیادی در صنعت بازی ایجاد شود که تا سالیان سال در خاطر همگان باقی بماند. اما تا آن زمان استودیو برنامه دارد تا ارتباط مردمی میان طرفداران و بازی همیشه وصل باشد و تا حد ممکن اثر خود را به عموم مردم نشان داده و مخاطبین بیشتری را جلب کند.

یکی از راه‌های برقراری ارتباط و حفظ آن، برگزاری مسابقه عکاسی مرتبط با بازی به همراه جوایز فوق‌العاده است. این مسابقه که از هم اکنون آغاز شده و تا روز 16 دسامبر ادامه خواهد داشت، هدف ساده‌ای را دنبال می‌کند: عکسی گرفته و ارسال شود که بیشترین حس و حال ممکن را به فضای سایبرپانکی داشته باشد. سه جایزه اصلی به وسیله گروهی از داوران انتخاب و اهدا خواهد شد و 10 جایزه دیگر نیز توسط عموم مردم انتخاب خواهد شد.

از جوایز چشمگیر و جذاب بخش اصلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مبلغ 4000 دلار امریکا، نسخه کالکترز بازی، یک عدد کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti، کاپشن اسپورت VIP، لیسانس رسمی برای نصب نرم افزار Adobe Creative Cloud و کوله پشتی با طرح سایبرپانک. برای مرور قوانین و نحوه شرکت در مسابقه عکاسی سایبرپانک می‌توانید به فایل رسمی منتشر شده، مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید.

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادندسازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادندسازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادندسازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادند

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 اپریل 2020 مصادف با پنجشنبه 28 فروردین 1399 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادندسازندگان بازی Cyberpunk 2077 از برگزاری مسابقه مخصوص عکاسی خبر دادند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس