ترافیک در اکثر محورها روان است


ترافیک در اکثر محورها روان است

تهران- ایرنا- مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: هم اکنون وضعیت ترافیکی در اکثر مسیرها روان است.

ترافیک در محور اسلام آباد غرب - کرمانشاه (محدوده های چهارزبر و ماهیدشت) در استان کرمانشاه، نیمه سنگین و طول محورپرحجم و روان و محور اسلام آباد غرب- ایوان- ایلام و بالعکس هم ترافیک عادی و روان است.

در استان ایلام، محور سرابله-حمیل (محدوده زنجیره سفلی و شباب)، ترافیک نیمه سنگین و طول محورپرحجم وروان و ترافیک در محور سرابله - ایلام (محدوده‌های سه راهی کارزان و سه راهی ارغوان) نیمه سنگین وطول محورپر حجم و روان است.

بر اساس این گزارش، ترافیک در محور مهران - ایلام (محدوده های کمربندی مهران، کنجانچم، صالح آباد، مهدی آباد وگلان) نیز نیمه سنگین وطول محور پرحجم و روان و محور مهران به پایانه مرزی مهران به صورت مقطعی نیمه سنگین و محور دهلران –مهران در هر دو مسیرعادی و روان است.

در استان خوزستان هم، محور خرمشهر به شلمچه (محدوده یادمان شهدای شلمچه در هر دو مسیر) به صورت مقطعی نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان و در محورهای حمیدیه - بستان به مرزچذابه و بالعکس عادی و روان است.

در استان مازندران، محور هراز جنوب به شمال، پرحجم و روان و در استان همدان، محورهای همدان – کرمانشاه و همدان –تهران طول محور پرحجم و روان است.

در استان البرز، محدوده آزادراه کرج-تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک)، ترافیک نیمه سنگین و در محور آزادراه قزوین - کرج (محدوده پل حصارک تا مهرویلا) ترافیک نیمه سنگین در محور آزاد راه تهران - کرج (محدوده‌های گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس)، ترافیک نیمه سنگین و در آزاد راه کرج - قزوین (محدوده پل فردیس تا مهرویلا) نیز ترافیک نیمه سنگین است.

سایرمحورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن