هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی «گیلگمش» با رویکرد «گوهرهای پنهان ایران» منتشر شد


هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی «گیلگمش» با رویکرد «گوهرهای پنهان ایران» منتشر شد

عدد هفت در اکثر فرهنگ ها عددی پررمزوراز است و اکنون شماره هفتم مجله انگلیسی گیلگمش با موضوع «گوهرهای پنهان ایران» در دسترس خوانندگان قرار گرفت. در هفتمین شماره از مجله انگلیسی گیلگمش در بخش «جغرافیا»، از جزیره پررمزوراز هرمز و تنگه ایلام می خوانید. در بخش «ایران شناسی» از خانه های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه، در بخش «سبک زندگی» مقاله...

فصلنامه انگلیسی میراث و گردشگری گیلگمش شامل بخش های متنوع جغرافیا، ایران شناسی، سبک زندگی، وقایع، هنر، اسطوره شناسی، محیط زیست، مطالعاتی و تاریخ است و هفتمین شماره آن با رویکرد «گوهرهای پنهان ایران» منتشر شد.

عدد هفت در اکثر فرهنگ ها عددی پررمزوراز است و اکنون شماره هفتم مجله انگلیسی گیلگمش با موضوع «گوهرهای پنهان ایران» در دسترس خوانندگان قرار گرفت.

در هفتمین شماره از مجله انگلیسی گیلگمش در بخش «جغرافیا»، از جزیره پررمزوراز هرمز و تنگه ایلام می خوانید. در بخش «ایران شناسی» از خانه های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه، در بخش «سبک زندگی» مقاله هایی درباره طعم های ایرانی و سفرنامه خوزستان گفته شده است، همچنین مقالات بخش «وقایع» به رویداد سفر نگاری دزفول گرام، صلح -میراث ناملموس ایران- و خانه استیو در کاشان پرداخته است.

در بخش «هنر» این شماره درباره کاشی هفت رنگ و نقاشی خط مدرن می خوانید و در «اسطوره شناسی» از شیمرها در هنر و اساطیر ایران باستان سخن به میان آمده و در بخش «محیط زیست» مجله شماره هفت انگلیسی گیلگمش درباره پرنده نگری و حیوانات پارک گلستان صحبت شده است. همچنین بخش «مطالعاتی» معماری سرای سعدالسلطنه قزوین و کوچ روی در ایران را بررسی می کند.

بخش پایانی گیلگمش به «تاریخ» اختصاص دارد، در این بخش با «شهریری» آشنا می شوید و از جام زرین حسنلو بیشتر می خوانید.

هفتمین شماره فصلنامه انگلیسی گیلگمش در تعدادی از کتاب فروشی ها، فروشگاه ها، کافه کتاب ها و اقامتگاه های کشور در دسترس است. لیست نمایندگی های تهران و شهرستان ها در سایت این مجله به آدرس www.gilgameshmag.com قابل دسترس است. علاقه مندان برای خرید آنلاین این فصلنامه می توانند به فروشگاه سایت گیلگمش و برای خرید آن به سایت www.amazon.com مراجعه کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی