حصار امنیتی؛ راهکار رئال برای محافظت از کهکشانی‌ها برابر پهپاد جاسوسی


حصار امنیتی؛ راهکار رئال برای محافظت از کهکشانی‌ها برابر پهپاد جاسوسی

تهران- ایرنا- باشگاه رئال مادرید قصد دارد تا به منظور محافظت از بازیکنان و کادر فنی خود از جاسوسی احتمالی به وسیله پهپاد، دور تا دور زمین تمرینی خود در والدبباس را با حصاری امنیتی بپوشاند.

بدنبال زنجیره سرقت‌های انجام شده از منازل بازیکنان شاغل در لالیگا، کهکشانی‌ها تصمیم دارند تا استفاده از فناوری ضد پهپاد، از بروز شرایط ناخوشایند و حتی خطرناک جلوگیری کنند.

همان‌طور که روزنامه مارکا پیش‌تر گزارش کرده بود، باشگاه رئال مادرید برای بحث و تبادل نظر در خصوص سرقت‌ها، با پلیس، مقامات و همچنین باشگاه اتلتیکو مادرید ملاقات خواهد کرد اما سفیدپوشان مشتاقند تا در راستای افزایش تدابیر امنیتی، اقدامات مضاعفی را صورت دهند.

با وجود اینکه زمین تمرینی رئالی‌ها در نزدیکی فرودگاه مادرید – باراخاس آدولفو سوآرز واقع شده است که در عمل آن را به مکانی امن‌تر بدل می‌کند، رئالی‌ها به خوبی از عملیات جاسوسی با استفاده از پهپادها مطلع هستند.

در واقع، بیشتر این دستگاه‌ها برای ضبط تصاویر ورزشی از راه خیلی دور مورد استفاده قرار می‌گیرد اما مشکل زمانی پدیدار می‌شود که این ابزارها برای اهدافی شوم‌تر به کار گرفته می‌شود.

برخی از تیم‌ها، پهپادها را به عنوان بخشی از طرح تمرینی خود برای ضبط تک تک جزئیات و تحرکات بازیکنان در جلسات تمرینی مورد استفاده قرار می‌دهند؛ گرانادا نخستین باشگاهی بود که از این فناوری بهره برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هر آنچه که باید در رابطه با بیماری‌های مقاربتی بدانید