دولت با طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است


دولت با طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ابعاد مختلف این طرح روز یکشنبه در هیئت وزیران بررسی و دولت با آن مخالفت کرد.

دولت با طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف استبه گزارش فانوس، جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره طرح تعطیلات پنجشنبه‌ها که در مجلس مطرح شده است، گفت: همواره طرح‌هایی که نمایندگان در مجلس ارائه می‌کنند در دولت مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و اعضای هیئت دولت نظر خود را در این باره بیان می‌کنند.

انصاری تأکید کرد: این کار به جهت طرح مواضع نماینده دولت در مجلس انجام می‌شود تا در هنگام حضور او نظر هیئت دولت در مجلس منعکس شود.

او با اشاره به جزئیات بررسی این طرح در هیئت دولت تصریح کرد: ابعاد مختلف این طرح روز یکشنبه در هیئت وزیران بررسی شد و نظر دولت در صورت مطرح شدن این موضوع در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مخالفت با آن مخالفت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره چگونگی مطرح شدن این طرح در هیئت دولت با وجود تصویب نشدن در مجلس گفت: همه طرح‌هایی که در مجلس اعلام وصول می‌شود به دولت ارسال شده و دولت نظر خود را کتبا درباره آن طرح اعلام کند.

انصاری ادامه داد: به دلیل مطرح شدن این طرح توسط نمایندگان مجلس، از دولت درخواست شد تا نظر خود را در این باره اعلام کند. رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم به عنوان نماینده دولت تعیین شد تا در جلساتی که در این باره برگزار می‌شود حاضر شده و نظر دولت را مطرح کند.

انصاری در پاسخ به این سوال که اگر این طرح در مجلس به صورت قانون تصویب شود لازم الاجراست یا خیر، گفت: اگر این طرح به صورت قانون در مجلس تصویب شود، لازم الاجراست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا