پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس همکاری می‌کنند


پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس همکاری می‌کنند

دو شرکت پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس با یکدیگر همکاری می‌کنند. کارشناسان بر این باورند که خلاقیت و مهارت این دو شرکت دنیای حمل و نقل هوایی شهری را متحول خواهد کرد. اخیرا شرکت خودروسازی آلمانی پورشه با شرکت هواپیماسازی بوئینگ توافقنامه‌ای را برای ساخت خودرو پرنده لوکس به امضا رسانده‌اند. طبق... نوشته پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو...

دو شرکت پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس با یکدیگر همکاری می‌کنند. کارشناسان بر این باورند که خلاقیت و مهارت این دو شرکت دنیای حمل و نقل هوایی شهری را متحول خواهد کرد.

اخیرا شرکت خودروسازی آلمانی پورشه با شرکت هواپیماسازی بوئینگ توافقنامه‌ای را برای ساخت خودرو پرنده لوکس به امضا رسانده‌اند. طبق اعلام شرکت بوئینگ این دو شرکت با امضا چنین توافقنامه‌ای قصد دارند در بازار حمل و نقل هوایی پریمیوم ورود کرده و ترافیک شهری در هوا را گسترش دهند. دو شرکت پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس پتانسیل‌های بازار را مورد بررسی قرار می‌دهند و با توانایی‌های خود یک خودرو الکتریکی عمود پرواز را خواهند ساخت. البته هم‌اکنون کانسپتی از این وسیله نقلیه هوایی طراحی شده است. با توجه به اینکه همکاری این دو شرکت در مرحله ابتدایی قرار دارد، اما رندرهایی از ماشین پرنده خود را منتشر کرده‌اند.

جزئیات پروژه مشترک خودرو پرنده پورشه و بوئینگ

پورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس همکاری می‌کنندپورشه و بوئینگ برای ساخت خودرو پرنده لوکس همکاری می‌کنند

در ساخت این وسیله نقلیه پرنده، پورشه نقش مهمی را ایفا کرد؛ چراکه قسمت سرویس‌های مهندسی و استودیوی F.A شرکت پورشه در کنار مهندسان بوئینگ در این پروژه فعالیت دارند. در همین راستا معاون رئیس بوئینگ NeXt در بیانیه‌ای عنوان کرد:

همکاری بوئینگ با پورشه با هدف توسعه اکوسیستم حمل‌ونقل ایمن و با کارایی بالا انجام شده است که نتیجه آن بررسی و توسعه خودرویی برای حمل‌ونقل هوایی و شهری لوکس خواهد بود. ترکیب مهندسی دقیق، استایل و خلاقیت دو شرکت پورشه و بوئینگ دنیای حمل‌ونقل هوایی شهری را متحول خواهد کرد.

بسیاری از کارشناسان از اینکه پورشه به تولید خودروهای پرنده ابراز علاقه کرده است، تعجب‌ کرده‌اند، اما مدیر و فروش بازاریابی پورشه اعلام کرد این برند خودروسازی خواهان افزایش حوزه کاری خود است و قصد دارد در حوزه حمل‌ونقل پریمیوم یک برند پیشرو باشد. از سویی بسیاری از کارشناسان بر این باورند که پس از سال 2025 بازار حمل و نقل هوایی و شهری با رشد بسیار چشمگیر مواجه خواهد شد و به همین دلیل پورشه می‌خواهد در این بازار سهم داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...