رفع بی‌اعتمادی در جامعه توان علمی کشور را افزایش می‌دهد


رفع بی‌اعتمادی در جامعه توان علمی کشور را افزایش می‌دهد

قزوین - ایرنا - اگر مشکل بی‌اعتمادی در جامعه رفع شود به طور حتم توان علمی جامعه در حوزه‌های اقتصادی و فناوری افزایش می‌یابد.

استاندار قزوین روز سه‌شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد، افزود: مشکل اصلی جامعه بی اعتمادی است و اگر این اعتماد در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایجاد شود، قطعا با یک قدرت بزرگ تری در منطقه و جهان خواهیم ایستاد.
هدایت الله جمالی پور افزود: تقویت بین دانشگاه و صنعت باید با جدیت دنبال شود و طوری حرکت کنیم که دانشگاه‌ها به صورت میدانی وارد واحدهای تولیدی شوند.
وی برلزوم تبدیل علم به فناوری و خلق ثروت در جامعه تاکید کرد و یادآورشد: گام‌های خوبی برداشته شده و بنده از همان ابتدا نیز بر تسهیل گری و حمایت از اقتصادهای دانش بنیان در استان تاکید کرده‌ام که این مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
جمالی پور خاطرنشان کرد: یکی ازمشکلات استان قزوین تاخیر در پاسخگویی به استعلامات است که تاکید شده از این بعد مدیران و دستگاه‌های متولی ظرف ۲۰ روز پاسخ پاسخگو بوده و به جای «نه گفتن» به دنبال راهکار و دلایل لازم باشند.

۹۹۲۵/1211

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022