طرح‌های دانش بنیان قزوین نیازمند اعتبارات مالی است


طرح‌های دانش بنیان قزوین نیازمند اعتبارات مالی است

قزوین - ایرنا - شتابگر ملی و طرح تصفیه آب شرب از مهمترین طرح‌های دانش‌بنیان قزوین هستند که به اعتبارات مالی نیاز دارند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار شد، افزود: هم اکنون فاز اول طرح چشمه نور ایران (شتابگر علمی) افتتاح شده و برای تکمیل آن باید اعتبار ملی لحاظ کرد.
داوود محمدی افزود: استان قزوین برای افزایش کیفیت آب و کاهش آلودگی‌های آن در فناوری نانو ایده‌هایی مطرح کرده که باید مورد توجه قرار گیرد و از آنها حمایت شود.
وی با بیان اینکه استان قزوین به لحاظ وجود تعدد دانشگاه‌ها به عنوان قطب علمی کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری با برنامه ریزی دقیق و منسجم باید در حوزه‌های مختلف هدف گذاری کرده و اتفاقات خوبی را در این استان رقم بزند.
محمدی خاطرنشان کرد: امروز به جای آنکه علم در قفسه کتابخانه بماند، باید در میدان صنعتی، کشاورزی و گردشگری جامعه جاری شود و هنوز تا نقطه مطلوب که تجاری سازی علوم است، خیلی فاصله داریم.
نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت اقتصاد دانش‌بنیان نیاز کشور را به واردات برطرف کرده و بهترین راه مقابله با تحریم‌ها محسوب می‌شود.
۹۹۲۵/۱۲۱۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!