بیل، مودریچ و نیمار، قربانیان فیفا دی


بیل، مودریچ و نیمار، قربانیان فیفا دی

در مسابقات ملی ستارگان مطرح رئال و پاریس دچار مصدومیت شدند.

در مسابقات ملی ستارگان مطرح رئال و پاریس دچار مصدومیت شدند.

به گزارش ایلنا، لوکا مودریچ در جریان تساوی یک بر یک کرواسی مقابل ولز مصدوم و مجبور به ترک میدان شد. گرت بیل هم دچار مشکل شده است تا رئال مادرید با ترس و لرز، وضعیت دو بازیکن کلیدی خود را دنبال کند.

مودریچ نمی‌توانست روی پای راستش راه برود و به همین دلیل دو نفر از کادر پزشکی کرواسی او را همراهی کردند تا زمین را ترک کند.

مودریچ در بازی‌های ملی قبلی هم مصدوم به مادرید برگشته بود و 16 روز دور از میدان مانده بود.

نیکولا یرکان، از اعضای کادر پزشکی کرواسی گفته است: «طبق نظر پزشکان، مودریچ دچار ضربه‌ای دردناک به عضله چهارسر شده است. طبیعی است که مردم نگران بازی کلاسیکو باشند اما مصدومیت او خیلی هم بد نیست.»

زین‌الدین زیدان دغدغه‌های زیادی دارد. تونی کروس هم در حال حاضر مصدوم است و دارد روند درمان خود را طی می‌کند. در بازی کرواسی و ولز، بیل هم بازی را با درد به پایان برد، هرچند که توانست تا آخر در میدان بماند. این بازیکن شماره 11 ولز در آن شب گل زد اما مشخص بود که راحت نیست و پای چپش درد می‌کند. رایان گیگز، مربی ولز گفت: «بیل دچار کمی گرفتگی شد اما می‌خواست که به بازی ادامه دهد.»

اما مشکلات مصدومیت تنها به رئال مادرید محدود نمی‌شود. نیمار هم برای سومین بار در سال 2019 دچار آسیب‌دیدگی شد. این بازیکن شماره 10 برزیل در بازی مقابل نیجریه تنها 12 دقیقه در زمین دوام آورد. او سپس با دست، پشت پای چپش را گرفت و مشخص شد که مصدوم شده است.

امسال از نظر مصدومیت بدترین سال نیمار بوده است. او در ژانویه دچار شکستگی استخوان کف پا شد و به همین دلیل 85 روز نتوانست بازی کند. او دو ماه بعد از بازگشتش به میادین، در بازی دوستانه برابر قطر دچار آسیب رباط مچ پا شد و به این ترتیب کوپا آمه‌ریکا را از دست داد. این بازیکن سابق بارسلونا در آگوست بهبود یافت اما به دلیل شایعات گسترده درباره انتقالش به بارسلونا، تا اواسط سپتامبر به میدان نرفت.

نیمار تاکنون 16 مصدومیت داشته است و تنها در سال 2019 هم 175 روز را به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است. مصدومیت جدید او به این معناست که این عدد افزایش خواهد یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی