بازدید مدیر عامل پست بانک ایران از خدمات رسانی به زوار اربعین


بازدید مدیر عامل پست بانک ایران از خدمات رسانی به زوار اربعین

شیری در ادامه سفر خود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران محل تردد زائران اربعین حسینی، مراکز ارائه خدمات پست بانک ایران در این پایانه از جمله دستگاه‌های خودپرداز سیار، شعب شهرستان‌های مهران و سرآبله بازدید کرد.

بازدید مدیر عامل پست بانک ایران از خدمات رسانی به زوار اربعینبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در سفر به استان ایلام در جمع کارکنان و مدیران پست بانک این استان با تشریح اهداف امسال این بانک، گفت: پست بانک با رسیدن به سوددهی و تثبیت مناسب و افزایش توان رقابت با سایر بانک‌ها و دستیابی به جایگاه مورد انتظار و همچنین انجام مأموریت‌های مرتبط با بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درسال آینده موفق‌تر عمل می‌کند.

او تصریح کرد: برنامه افق بلندمدت پست بانک ایران را برای پنج سال آینده تنظیم و از ابتدای سال ۱۳۹۹ اجرای آن را عملیاتی می‌کنیم، با اجرای این برنامه دیگر بحث زیان‌دهی و تثبیت را نداریم و مثل بانک‌های تراز اول کشور، حرکت اصولی و منطقی خود را تا تبدیل‌شدن به بانک تخصصی حوزه IT و ICT و بزرگترین بانک مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته کشور دنبال می‌کنیم.

شیری تاکید کرد: البته این مهم با اجرای بانکداری دیجیتال و با توجه به توانمند‌های پست بانک ایران در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست یافتنی است.

او با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی توقف و عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز تصریح کرد: بانک مجموعه درهم تنیده‌ای از سامانه‌ها و خدمات الکترونیک و کارکنان است که با همکاری هم، عملکرد بانک را پشتیبانی می‌کنند.

مدیر عامل پست بانک، در ادامه از رشد ۳.۵ برابری بانکداری بین‌الملل درشش ماهه اول سال۱۳۹۸ نسبت به زمان مشابه درسال گذشته خبر داد و گفت: قطعاً با برنامه‌ریزی درست عملکرد بهتری در این حوزه خواهیم داشت.

شیری درپایان تاکید کرد: به همت کارکنان توانا و متعهد، عملکرد بانک رشد خوبی داشته و به زودی جشن سودهی را با کارکنان زحمتکش برگزار می‌کنیم.

مدیر عامل پست بانک ایران در ادامه سفر خود به استان ایلام از پایانه مرزی مهران محل تردد زائران اربعین حسینی، مراکز ارائه خدمات پست بانک ایران در این پایانه از جمله دستگاه‌های خودپرداز سیار، شعب شهرستان‌های مهران و سرآبله بازدید کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید