دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی , پریناز , دانلود فیلم ایرانی جدید , دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی

نام اثر: پریناز

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

امتیاز: IMDb 6.8/10

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

تهییه کننده : محمد نجیبی

کارگردان : بهرام بهرامیان

نویسنده : بابک کایدان

با هنرنمایی: فاطمه معتمد آریا، مصطفی زمانی، حمید فرخ نژاد، فرهاد آییش، طناز طباطبایی، امیرحسین فتحی، مژگان بیات و فرخ نعمتی

سال تولید: 1389

تاریخ انتشار: 1398

مدت زمان: 88 دقیقه

درباره فیلم پریناز :

پریناز فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و نویسندگی بابک کایدان ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است. این فیلم به مدت ۷ سال توقیف بود. دلیل توقیف کاراکتر اصلی فیلم با بازی فاطمه معتمدآریا بود. شورای پروانه نمایش دولت دهم، نمایش چهره زن مومن و متدین که دارای وسواس‌های فکری و اختلالات شخصیتی است را رد کرد و اعلام کرده بود چنین تصویری امکان نمایش در سینماها را ندارد. این فیلم سرانجام با تغییرات و حذفیات بخش هایی از آن در شهریور ۱۳۹۶ در گروه هنر و تجربه اکران شد. در فیلم پریناز فاطمه معتمد آریا ، مصطفی زمانی ، حمید فرخ نژاد ، فرهاد آییش ، طناز طباطبایی ، امیرحسین فتحی ، مژگان بیات و فرخ نعمتی به ایفای نقش پرداخته اند .

در فیلم پریناز :

پریناز، دختر هفت ساله ای است که در اثر یک حادثه مادرش را از دست داده است و تنها خاله اش، به دلیل وسواس شدید از نگهداری او سرباز می زند. اما با گذشت زمان خاله اش پشیمان می شود و دنبال او می گردد.

داستان فیلم:

در فیلم پریناز ، پریناز پس از مرگ مادر، به سراغ خاله‌اش می‌رود که تنها کسی است که می‌تواند به او پناه بدهد. خاله از پذیرفتن او امتناع می‌کند. اما سرانجام در ماجراهایی پریناز بالاجبار با خاله‌اش (که تنها کسی است که دارد) زندگی می‌کند.

⭕️ راهنمای خرید فیلم پریناز

در صورت نیاز از طریق یکی از روش‌های زیر با پشتیبانی تماس بگیرید:

پشتیبانی تلگرام

شماره پشتیبانی(ساعات اداری):
02166066143

توجه : توجه کنید نسخه ای که خریداری می‌کنید نسخه پیش فروش بوده و پس از دانلود برای تماشای فیلم احتیاج به رمز فایلی دارید که این رمز صبح روز چهارشنبه منتشر خواهد شد

لینک های دانلود فیلم پریناز با کیفیت عالی
کیفیت : 1080HQ حجم : 2.3 گیگابایت قیمت : 6000 خرید و دانلود کیفیت : 1080p حجم : 1.5 گیگابایت قیمت : 5500 خرید و دانلود کیفیت : 720p حجم : 879 مگابایت قیمت : 5000 خرید و دانلود کیفیت : 480p حجم : 541 مگابایت قیمت : 5000 خرید و دانلود

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .