استقرار 700 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه برای جابجایی زائران به استان های کشور


استقرار 700 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه برای جابجایی زائران به استان های کشور

حمیدی از استقرار 700 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی شلمچه خبر داد و گفت: این تعداد اتوبوس برای جابجایی و انتقال زائرانی که از سفر کربلای معلی از مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور می شوند در نظر گرفته شده است.

«جمال حمیدی» امروز (سه شنبه ۲۳ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مقرر شده ۱۰ استان معین مرز شلمچه اتوبوس های خود را برای بازگشت زائران اربعین حسینی به این مرز اعزام کنند که تاکنون اتوبوس های چهار استان معین وارد این مرز شده است.

سرپرست پایانه مرزی شلمچه افزود: ۶ استان دیگر نیز امروز اتوبوس های خود را در پایانه مرزی شلمچه مستقر خواهند کرد ضمن آنکه ۴۵۰ دستگاه اتوبوس نیز از استان خوزستان برای جابجایی زائران و انتقال به سراسر کشور در این مرز تامین می شوند.

وی از پیش بینی ۲۵۰ دستگاه کامیون برای مواقع بحرانی خبر داد و اضافه کرد: این تعداد کامیون برای مواقع بحرانی در نظر گرفته شده تا زائران را به شهرهای نزدیک منتقل کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و تهمیدات لازم برای سوخت رسانی در طول مسیرهای مواصلاتی استان خوزستان پیش بینی شده تصریح کرد: علاوه بر جایگاه های سوخت استان، یک جایگاه سوخت سیار نیز در مسیرهای مواصلاتی در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان