برتری عراق مقابل کامبوج با 10 گل کمتر نسبت به ایران


برتری عراق مقابل کامبوج با 10 گل کمتر نسبت به ایران

تهران- ایرنا- تیم ملی عراق با پیروزی چهار بر صفر مقابل میزبان خود کامبوج، به طور موقت به صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین صعود کرد.

هفته چهارم مرحله دوم ‌رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین امروز با انجام ۲ بازی دیگر پیگیری شد. در گروه چهارم، تیم‌های کامبوج و عراق به مصاف هم رفتند و در گروه هفت اندونزی میزبان ویتنام بود که در هر ۲ مسابقه تیم‌های میهمان به برتری مقتدرانه رسیدند.

شاگردان سرچکو کاتانتس به مصاف میزبان نه چندان قدرتمند خود کامبوج رفتند و در حضور هواداران پرشورِ حریف موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر شدند. ابراهیم باییش (۲۲)، مهند علی (۴۱)، امجد اطوان (۵۷) و ابراهیم احمد (۶۲) برای عراق گلزنی کردند تا این تیم به طور موقت با سه بازی و هفت امتیاز بالاتر از ایران در صدر جدول رده‌بندی گروه چهارم قرار بگیرد.

کامبوج در این مسابقه شروع خوبی داشت اما بعد از گذشت ۱۰ دقیقه عراقی‌ها نبض کار را در اختیار گرفتند و موفق شدند با استفاده از برتری قدی خود نسبت به حریف، سه گل از روی ضربات سر به ثمر برسانند و یک گل نیز با یک شوت از راه دور برای این تیم به دست آمد.

بشار رسن ستاره تیم پرسپولیس در این مسابقه از ابتدا در میدان حضور داشت و یک پاس گل داد و در دقیقه ۸۶ از زمین خارج شد. کامبوج بعد از متحمل شدن شکست ۱۴ بر صفر مقابل ایران، با احتساب باخت برابر عراق، با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

دیگر دیداری که از ساعت ۱۵ آغاز شد جدال بین اندونزی و ویتنام بود. جایی که ویتنامی‌ها موفق شدند با گل‌های دوی مانح دو، کوئه انگوگ های و اِنگوین تین لین در دقایق ۲۶، ۵۵ و ۶۱ از سد میزبان خود بگذرند و تک گل عرفان باچدیم در دقیقه ۸۴ فقط از سنگینی شکست کم کرد. ویتنام با این پیروزی خارج از خانه از سه بازی هفت امتیازی شد و پیش از پایان دیدار تیم‌های تایلند و امارات به صدر جدول رده بندی رسید. اندونزی هم با چهار بازی و چهار شکست در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی