تامین مسکن کارکنان ناجا از برنامه‌های اولویت‌دار است


تامین مسکن کارکنان ناجا از برنامه‌های اولویت‌دار است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تامین مسکن شخصی کارکنان از اولویت‌های اصلی ناجاست و امیدواریم در یک برنامه مدون سه ساله به این هدف برسیم.

تامین مسکن کارکنان ناجا از برنامه‌های اولویت‌دار استبه گزارش فانوس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در آیین تکریم و معارفه معاون مهندسی ناجا ضمن اینکه معاونت مهندسی را یکی از معاونت‌های اثربخش و مهم در ناجا دانست، اظهار داشت: این معاونت هر مقدار که از ابراز و اختیارات به روز شده برخوردار باشد در پیشبرد اهداف سازمان تاثیرش بیشتر خواهد بود.

وی همچنین به تعدد زیاد اماکن و ابنیه‌های ناجا نسبت به سایر نیروهای مسلح در کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به سن بالای این اماکن می‌بایست تعدادی از آنها جابه جا، تهاتر و یا بازسازی شوند تا در اجرای ماموریت‌ها خللی وارد نگردد.

فرمانده ناجا ادامه داد: استان‌ها و شهرها روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می‌باشند ماهم باید پیشرفت کنیم و به تبع آن خدمات انتظامی نیز گسترش یابند که اگر این مهم اتفاق نیفتد دچار یک عقب افتادگی در اجرای ماموریت خواهیم شد و معاونت مهندسی با تدوین یک برنامه مدون و استفاده از ظرفیت‌های موجود در تامین و بازسازی اماکن امور را پیش ببریم.

این مقام ارشد انتظامی ضمن بیان این مطلب که تامین مسکن کارکنان از اولویت اصلی ناجا است، گفت : مسکن ملکی کارکنان و خانه‌های سازمانی باید به صورت جدی پیگیری شود و امیدواریم در یک برنامه مدون سه ساله بتوانیم به این هدف برسیم.

وی اشاره کرد : معاونت مهندسی باید نظارت بر پروژه‌های عمرانی را به صورت سختگیرانه اعمال نمایند به خصوص در ساخت پاسگاه‌ها و برجک‌ها که مشکل فیزیکی نداشته باشند و جانمایی مناسبی برای استفاده کارکنان اعمال شود.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد : مهندسان باید در احداث پروژهای عمرانی پیش بینی ۲۰ ساله برای ساخت و سازها داشته باشند چراکه اگر از مصالح خوب و مناسب استفاده نشود در مدت کوتاهی با مشکلات زیان‌آوری روبه رو خواهیم بود.

وی همچنین ادامه داد: نهضت تامین مسکن و راه‌اندازی قرارگاه جهادی مسکن که در ناجا صورت گرفته به صورت جدی توسط بنده پیگیری می‌شود و این امر یکی از دغدغه‌های مهم است.

گفتنی است ،در ابتدای این مراسم سردار هابیل درویش معاون اسبق مهندسی ناجا نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و گفت: تمامی پروژهای نیمه کاره تقریباً رو به اتمام است و تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکونی کد ۶۲ تا پایان سال در اختیار کارکنان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش های سردار درویش، سردار محمدرضا اسحاقی به عنوان معاون مهندسی ناجا معارفه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی