هیئت انتخاب فیلم‌های ایرانی در چهل‌ونهمین جشنواره فیلم رشد معرفی شد


هیئت انتخاب فیلم‌های ایرانی در چهل‌ونهمین جشنواره فیلم رشد معرفی شد

دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی تربیتی رشد، ضمن اعلام پایان بازبینی فیلم‌ها و جلسات جمع بندی درستاد، اسامی هیئت انتخاب آثار ایرانی این جشنواره را منتشر کرد.

هیئت انتخاب فیلم‌های ایرانی در چهل‌ونهمین جشنواره فیلم رشد معرفی شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی تربیتی رشد، ضمن اعلام پایان بازبینی فیلم‌ها و جلسات جمع بندی درستاد، اسامی هیئت انتخاب آثار ایرانی این جشنواره را منتشر کرد.

در بین این اسامی نام‌هایی آشنا از جمع فیلمسازان، تهیه کنندگان و نیز کارشناسان آموزشی و اعضای هیئت‌های علمی مراکز فیلمسازی آکادمیک کشور به چشم می‌خورد.

بر اساس این گزارش، میترا دانشور (عضو هیئت علمی و مولف کتب درسی)، بیتا منصوری (تهیه کننده سینمای کودک و نوجوان)، جواد حاتمی (مستند ساز، محقق و عضو هیات علمی دانشگاه)، محمدعلی صفورا (نویسنده و کارگردان پویانمایی و عضو هیئت علمی دانشگاه)، کاوه سجادی حسینی (نویسنده و کارگردان سینما)، منصور غلامی (نویسنده و کارگردان، مسئول کمیته انتخاب فیلم‌های جشنواره رشد)، بابک نکویی (نویسنده و کارگردان پویانمایی)، حسن نقاشی (نویسنده و کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند) و روح‌الله مالمیر (مدیر تولید فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی در معاونت فناوری آموزشی) ۹ عضو هیئت انتخاب چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد هستند که آثار ایرانی رسیده به دبیرخانه را انتخاب کردند.

این هیئت، انتخاب‌های خود را از بین بیش از ۱۱۰۰ فیلم ایرانی کوتاه و بلند، داستانی و مستند، انیمیشن و آموزشی و همچنین فیلم‌های تولید شده توسط دانش آموزان و معلمان فیلمساز انجام داده‌اند.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی رشد از ۲۴ آبان تا اول آذر در تهران بزرگ و تمام شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و پس از آن از ۲ آذر تا ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، تمامی استان‌های کشور به‌تدریج میزبان این جشنواره خواهند بود.
دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزارکننده این رویداد بین‌المللی به‌دبیری «وحید گلستان» است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر