اعضای شورای شهر اختلاف نظرها را ابتدا بین خود مطرح و سپس رسانه‌ای کنند


اعضای شورای شهر اختلاف نظرها را ابتدا بین خود مطرح و سپس رسانه‌ای کنند

امینی در واکنش به انتخاب رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: به عقیده من اختلاف نظرها باید درون مدیریت شهری مطرح و سپس رسانه‌ای شود.

اعضای شورای شهر اختلاف نظرها را ابتدا بین خود مطرح و سپس رسانه‌ای کنندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران پس از جلسه علنی شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز شورای شهر گفت: در جلسه امروز بعد از تذکرات اعضای شورا وارد دستور شدیم و در بررسی اولین دستور لایحه اسناد پیوست سند برنامه را در دستور کار خود قرار دادیم که این دستور با رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید و پس از آن وارد دستور دوم که همان فوریت الزام شهرداری به ارائه لایحه درباره عرضه سهام شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه شدیم که اعضای شورای شهر به آن دستور نیز رأی مثبت دادند.

نائب رئیس شورای شهر تهران در تشریح دیگر مصوبات شورای شهر گفت: در ادامه دو نفر از اعضای شورای شهر را به عنوان عضو ناظر در شرکت آب و فاضلاب استان تهران انتخاب کردیم که آقایان مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی توانستند از اعضای شورای شهر به عنوان نماینده این شورا در شرکت آب و فاضلاب استان تهران رأی اعتماد بگیرند و پس از آن نیز اعضای شورا با نظر مثبت خود خانم مریم پاکچهر را به عنوان نماینده در کمیته فنی نورپردازی شهر انتخاب کردند.

او ادامه داد: در نهایت نیز بررسی باغ بودن یا نبودن چند پلاک ثبتی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

امینی در توضیح علل اختلاف نظر برخی از اعضای شورای شهر تهران در بررسی طرح دو فوریتی شورای شهر گفت: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر امری طبیعی است و باید به این نکته توجه کرد که در همه جا رأی گیری به اتفاق آرا انجام نمی‌شود.

ادامه داد: طرح دو فوریتی که ارائه شد در پایان جلسه بود و طبق آیین‌نامه طرح دو فوریتی باید با بحث و تبادل نظر طولانی مدت بررسی شود و به دلیل آنکه بحثی در انتهای جلسه نداشتیم آن را به جلسه بعد شورا موکول کردیم.

در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر علت اختلاف نظر اعضای شورای شهر تهران با شهرداری جهت انتخاب رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری گفت: اعتقاد من این است اگر در این باره قرار است اظهار نظری انجام شود ابتدا اعضای شورای شهر باید آن را در بین خود و مدیریت شهری مطرح و سپس آن را رسانه‌ای کنند.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد