لوپتگی: به عقب برگردم، بازهم با رئال امضا می کنم


لوپتگی: به عقب برگردم، بازهم با رئال امضا می کنم

جولن لوپتگی سرمربی سابق اسپانیا و رئال مادرید سال گذشته سه روز مانده به جام جهانی از هدایت لاروخا اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه"، 23 خرداد سال گذشته دوران حضور لوپتگی در تیم ملی اسپانیا و در کمپ کراسنودار به شکلی عجیب پایان یافت. او یک روز پس از پذیرش سرمربیگری رئال مادرید و سه روز پیش از شروع جام جهانی 2018 از هدایت اسپانیا برکنار شد.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا امضای قرارداد لوپتگی با رئال بدون هماهنگی با فدراسیون فوتبال اسپانیا، در حالی که همچنان تحت قرارداد با لاروخا بود را تاب نیاورد و سرمربی خود را اخراج کرد. بازیکنان اسپانیا که رابطه بسیار دوستانه ای با لوپتگی داشتند، تلاش بسیاری کردند که از اخراج او جلوگیری کنند اما در نهایت توفیقی پیدا نکردند.

لوپتگی: به عقب برگردم، بازهم با رئال امضا می کنم

لوپتگی آبان ماه سال گذشته از هدایت رئال نیز برکنار شد و فصل جاری سرمربیگری سویا را برعهده دارد. او در مصاحبه جدیدش و در مورد اخراج از تیم ملی اسپانیا گفت:« این قضیه دیگر به تاریخ پیوسته است اما باید بگویم که اگر به عقب برگردم، بازهم با رئال قرارداد می بندم و اصلا از کاری که کردم پشیمان نیستم. هدف من این بود که صداقتم را حفظ کنم و پس از امضای قرارداد با رئال نیز حقیقت را گفتم و به همین دلیل برکنار شدم.

پس از بازگشت به اسپانیا و پذیرش هدایت رئال، بیشتر اوقاتم را در کنار همسرم بودم تا به هر نحوی آن اتفاق را فراموش کنم. حس عجیبی داشتم و نتوانستم همه بازی های جام جهانی را تماشا کنم. حالا ماه‌ها از آن داستان می گذرد و الان تمام تمرکزم روی موفقیت سویا معطوف شده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟