به زودی فروش گوشی گلکسی فولد سامسونگ در کشورهای بیشتری آغاز می‌شود


به زودی فروش گوشی گلکسی فولد سامسونگ در کشورهای بیشتری آغاز می‌شود

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ به زودی فروش گوشی گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) خود را به کشورهای بیشتری گسترش می‌دهد. رسانه‌ی کره‌ای The Korea Herald در گزارشی تازه مدعی شده است که به زودی فروش گوشی گلکسی فولد سامسونگ در کشورهای ژاپن، لهستان، مکزیک و سوئیس آغاز خواهد شد. این درحالیست که هم اکنون... نوشته به زودی فروش گوشی گلکسی فولد...

به گزارش رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ به زودی فروش گوشی گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) خود را به کشورهای بیشتری گسترش می‌دهد.

رسانه‌ی کره‌ای The Korea Herald در گزارشی تازه مدعی شده است که به زودی فروش گوشی گلکسی فولد سامسونگ در کشورهای ژاپن، لهستان، مکزیک و سوئیس آغاز خواهد شد. این درحالیست که هم اکنون این دیوایس را می‌تواند در بازارهای کره‌ی جنوبی، ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه و سنگاپور یافت.

به نظر می‌رسد سامسونگ سومین موج فروش در کره‌ی جنوبی را آغاز خواهد کرد. این شرکت در دو سری گذشته، جمعا 10 هزار دستگاه گلکسی فولد را به فروش رسانده است. با وجود قیمت بالا، تمام واحد‌هایی که در بازار وجود دارد، در عرض چند دقیقه به فروش می‌رسد! به گفته‌ی تحلیلگران سامسونگ پیشتر به طور کلی 20 هزار دستگاه از این گوشی را فروخته است.

موج کم فروش گوشی گلکسی فولد به خاطر حفظ قیمت بالای آن است!

به گفته‌ی یک مقام فعال در صنعت، عرضه‌ی کم این محصول، استراتژی سامسونگ برای حفظ قیمت سرسام‌ آور آن است. سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) در حال حاضر حدود 100 هزار نمایشگر منعطف را آماده کرده است؛ هرچند برخی از آن‌ها برای تعمیرات نزد این شرکت محفوظ باقی خواهد ماند. این گوشی همچنین در ژاپن بدون لوگوی برند سامسونگ فروخته می‌شود و فقط روی بدنه‌ی آن لوگوی “Galaxy” نمایان است. این سیاستی است که سامسونگ از سال 2015 در این کشور آسیایی دنبال می‌کند.

یک کشور دیگر نیز آماده‌ی میزبانی از این گوشی شده است؛ این کشور چین است. انتظار می‌رود این گوشی یکم نوامبر (10 آبان 98) برای رقابت با دیگر گوشی منعطف بازار یعنی هواوی میت ایکس، در بازار چین نیز عرضه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق