امدادرسانی آتش نشانان به دو مورد حریق در رشت


امدادرسانی آتش نشانان به دو مورد حریق در رشت

رشت - ایرنا - آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به دو مورد حریق شامل آتش سوزی یک کارگاه ریسندگی و بافندگی در یکی از آموزشگاه های رشت و یک واحد مسکونی امدادرسانی کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت روز سه شنبه درباره امدادرسانی آتش نشانان در پی وقوع این دو آتش سوزی به خبرنگار ایرنا، بیان داشت: آتش سوزی کارگاه ریسندگی و بافندگی یکی از آموزشگاههای رشت غروب روز گذشته به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه های ۹ و ۱۳ آتش نشانی به محل حادثه در بلوار شهید افتخاری اعزام شدند.

شهرام مومنی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود غلیظ و شعله های آتش مشاهده می شد که آتش نشانان از چند جهت در کمترین زمان نسبت به مهار و اطفاء آتش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت و میزان خسارت وارده این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به حریق یک منزل مسکونی در این کلانشهر اظهار داشت: با دریافت این مورد از آتش سوزی در مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی بلافاصله پنج آتش نشان به همراه دو خودروی اطفایی به محل حادثه در احمد گوراب اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان اعزامی در این آتش سوزی نیز از چند جهت نسبت به مهار حریق و اطفای کامل آتش اقدام کردند، علت این آتش سوزی نیز در دست بررسی است.

وی به شهروندان توصیه کرد تا ضمن رعایت نکات ایمنی در منزل و محیط کار برای جبران خسارات ناشی از آتش سوزی حتما منازل و محل کارشان را بیمه کنند.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است، رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶ /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان