تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان روان است


تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان روان است

آبادان - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: به رغم حجم بالای تردد خودروها، گره ترافیکی در مسیرهای منتهی به شلمچه و چذابه وجود ندارد و تردد در مسیرهای منتهی به مرزیهای خوزستان روان است.

به گزارش ایرنا منصور جمشیدی سه شنبه با حضور در قرارگاه رسانه ای مرز بین المللی شلمچه اظهار داشت: بیشترین حجم ترافیک مربوط به زائران اربعین در مرز شلمچه می باشد ولی این حجم ترافیک به خوبی مدیریت شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار خودرو در پارکینگ مرز شلمچه متوقف هستند گفت:توقف این تعداد خودرو در پارگینگ شلمچخ نسبت به سال گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ جمشیدی تردد در مرزهای خوزستان را نا متوازن دانست و تصریح کرد: اولویت بر خروج زائران از مرز است، ۲ روز آینده توازن به سوی ورود زائران به کشور خواهد بود که در این راستا راهنمایی و رانندگی خوزستان آمادگی کامل برای مهیا کردن تردد روان زائران را دارد.

وی در خصوص محدودیت‌های احتمالی در جاده‌های استان خوزستان برای بازگشت زائران، گفت: محور خرمشهر- اهواز جز محدودیت های ترافیکی خواهد بود، همچنین در تمام محورهای استان خوزستان برای سهولت در تردد زائران محدودیت های ترافیکی اعمال می شود .

رئیس پلیس راهور خوزستان افزود: ترافیک در مرز شلمچه بسیار منظم و روان است و نسبت به سایر مرزهای کشور شاهد گره ترافیکی کمتری است.

مرز شلمچه بعد از مهران شاهد بیشترین تردد زائران اربعین بوده است و تاکنون بیش از ۲۷ درصد زائران از این گذرگاه مرزی راهی کربلا شده اند.

در ۲ هفته اخیر بیش از ۸۵۰ هزار تردد در گذرگاه مرزی شلمچه ثبت شده است.

۴۰۰ موکب مردمی در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه عراق شبانه روز به زائران خدمت رسانی می کنند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟