افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان


افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: کشفیات موادمخدر در استان، 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، خدابخش مرادی‌نافچی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان، اظهار کرد: در سایه تعامل، همکاری و هم‌فکری خدمت به مردم زنجان اعضای شورای مبارزه با موادمخدر استان زنجان با یک‌دلی مسیر درستی را انتخاب کردند که هم‌اکنون شاهد وقوع اتفاقات خوب و امیدبخش هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در استان زنجان ۱۷۷ مرکز اقامتی و درمانی و ۴۶ سازمان مردم‌نهاد در این حوزه فعالیت دارند. کشفیات موادمخدر در استان، ۲۰ درصد افزایش یافته است. در استان زنجان یکی از مشکلات موجود، نبود مرکز ماده ۱۶ است که با حل این مشکل، سایر مشکلات نیز حل می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از سند جامع پیشگیری اعتیاد و طلاق تدوین و رونمایی خواهد شد و تحقق و عملیاتی‌ کردن این سند بدون حمایت ستاد مبارزه با موادمخدر امکان‌پذیر نیست.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان در ادامه این جلسه از تدوین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان خبر داد و اظهار کرد: سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد با رویکرد جامع در کادر نظام برنامه‌ریزی ملی تدوین شده است.

فاطمه رضایی افزود: موضوع پیشگیری، اولین اولویت اقدام در حوزه صیانت از خانواده‌ها در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بوده و مقابله و درمان در رده‌های بعدی قرار دارد و پیشگیری در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. اقدامات خوبی در استان در زمینه پیشگیری از موادمخدر انجام شده و در همین راستا کمیته‌های مختلفی در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این جلسه فاطمه رضایی به عنوان اولین دبیر زن شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !