مدل جدید آنر 20 لایت در تاریخ 22 اکتبر معرفی خواهد شد


مدل جدید آنر 20 لایت در تاریخ 22 اکتبر معرفی خواهد شد

برند زیرمجموعه هواوی، تاریخ رونمایی از مدل جدید آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) را اعلام کرد. کمپانی چینی عکسی را هم از این گوشی منتشر کرده است که طراحی دو رنگ آن را نشان می‌دهد. در روز سی‌ام مهر ماه (22 اکتبر)، شاهد معرفی مدل جدید آنر 20 لایت خواهیم بود؛ دستگاهی مجهز به... نوشته مدل جدید آنر 20 لایت در تاریخ 22 اکتبر معرفی خواهد شد اولین بار در...

برند زیرمجموعه هواوی، تاریخ رونمایی از مدل جدید آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) را اعلام کرد. کمپانی چینی عکسی را هم از این گوشی منتشر کرده است که طراحی دو رنگ آن را نشان می‌دهد.

در روز سی‌ام مهر ماه (22 اکتبر)، شاهد معرفی مدل جدید آنر 20 لایت خواهیم بود؛ دستگاهی مجهز به نمایشگر آمولد و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای. این گوشی هوشمند را نباید با نسخه جهانی آنر ۲۰ لایت اشتباه بگیرید که در چین، با نام آنر 20i عرضه می‌شود.

مدل جدید آنر 20 لایت در تاریخ 22 اکتبر معرفی خواهد شدمدل جدید آنر 20 لایت در تاریخ 22 اکتبر معرفی خواهد شد

وجود سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، ویژگی نوظهوری نیست؛ اما آنر پیش‌تر فقط یک محصول خود را با این تکنولوژی عرضه کرد. آن هم آنر مجیک 2 نام دارد که فعلا در چین قابل دسترس است.

از دیگر ویژگی‌های آنر ۲۰ لایت جدید؛ باید به تراشه کایرین 810 هواوی، 8 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. سه دوربین هم در پنل پشتی وجود خواهد داشت و سنسور اصلی، 48 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل جلویی، کشیده و 6.3 اینچی است؛ ضمن اینکه وضوح فول اچ دی پلاس دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی