ماموران استاندارد از واحدهای تولیدی آستارا 100 بار بازرسی کردند


ماموران استاندارد از واحدهای تولیدی آستارا 100 بار بازرسی کردند

آستارا - ایرنا - رئیس اداره استاندارد آستارا گفت: کارشناسان و ماموران این اداره در نیمه نخست امسال با هدف سنجش کیفیت محصولات، از 40 واحد تولیدی 100 بار بازرسی کردند.

شاهرخ جعفری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان اداره استاندارد آستارا از واحدهای تولیدی تالش نیز بازدید می کنند و محصولات فاقد کیفیت، مشمول گواهی استاندارد نمی شود.

وی اظهار کرد: بازرسی از کارگاه های تولید پوشاک، جایگاه های سوخت، سردخانه ها، کارخانه آرد، آسانسورها و ترازوهای واحدهای صنفی در اولویت بازرسی کارشناسان اداره استاندارد قرار دارد.

وی بیان کرد: به دلیل موقعیت گردشگری آستارا و جلوگیری از حوادث احتمالی، استانداردسازی وسایل شهربازی و مراکز تفریحی مهم است و باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

جعفری گفت: در نیمه نخست امسال ۳۳ تاییدیه ایمنی آسانسور در آستارا و تالش صادر شده و قبل از صدور پایان کار ساختمان ها، تاییدیه آسانسور توسط اداره استاندارد ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال برای ۶۹۷ تن کالای صادراتی و ۵۶ هزار و ۹۴۲ تن کالای وارداتی، به ترتیب ۱۵۸ گواهینامه استاندارد صادر شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور است.

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...