وضعیت روزبازارهای قم مطلوب نیست


وضعیت روزبازارهای قم مطلوب نیست

قم-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: باید تجدیدنظر ویژه ای در ساماندهی و بهبود وضع نامطلوب شکلی و محتوایی روزبازارهای استان انجام گیرد.

مهرداد غضنفری روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار قم در سالن جلسات استانداری ادامه داد: در وضع فعلی معایب شکلی و محتوایی روزبازارها بیشتر از مزیت‌های آن است.
وی اظهار کرد: قاعدهمندی و ساماندهی روزبازارها به صورت جدی در سطح استان دنبال شود.

وی در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن محلهای ویژه توسط شهرداری برای استقرار بازرسان برای بررسی شکایات مردمی گفت: در حوزه بازرسی و نظارت باید مردم احساس آرامش روانی نسبت به اجرای قوانین داشته باشند.
۱۱ روزبازار در ۸ منطقه شهری قم در طول هفته در شهر قم مشغول فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: در صورتی که چنین مراکز در دل مراکز صنفی و تجاری ایجاد شود، روحیه امید در بین مردم در مسیر مبارزه با تخلفات افزایش پیدا می‌کند.
غضنفری با اشاره به روند تامین میوه شب عید گفت: نیازسنجی و امضای قرارداد با تولیدکنندگان برای تامین میوه شب توسط مسئولان انجام گیرد.
غضنفری خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار در تمام عرصه‌هایی که موجب التهاب بازار می‌شود قدرت ورود دارد که تعرفه نظام مهندسی از جمله آنها می‌باشد.
وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی تعرفه مدارس غیرانتفاعی استان گفت: اگر تخلفی در این رابطه صورت گرفته باید برابر قانون با آن برخورد شود.
وی عنوان کرد: مسئولان دستگاه های مختلف مستندی از هماهنگی ها و اتفاقات استانی در تامین کالاهای اساسی و خدمات رسانی به زائران اربعین تدوین کنند.
غضنفری گفت: دبیرخانه ستاد تنظیم بازار از این به بعد حق ارائه مطالب غیرکارشناسی در کارگروه های ذیل ستاد را در جلسات رسمی ندارد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق