اقدام سپاه در دستگیری مزدوران ضد انقلاب قابل‌تقدیر است


اقدام سپاه در دستگیری مزدوران ضد انقلاب قابل‌تقدیر است

قم – ایرنا – آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: کار اطلاعاتی اخیر سپاه در دستگیری و رسوایی مزدوران ضدانقلاب و شبکه جاسوسی دشمن قابل‌تقدیر است و از آنان تشکر می‌کنیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، وی روز سه‌شنبه در دیدار مبلغان دهه آخر صفر افزود: امروز اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام دشمن انداخته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در بیانیه‌ای از دستگیری روح‌الله زم سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب «آمدنیوز» در یک عملیات اطلاعاتی هوشمندانه توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

وی در ادامه گفت: اربعین تجلی شکوه و عظمت اسلام ناب و تشیع است و شک نداریم که این حرکت عظیم زمینه‌ساز ظهور خواهد بود.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین یکی از نقشه‌های دشمن را القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام اسلامی برشمرد و افزود: مسئولان باید با عملکرد صحیح، مدیریت درست، ایجاد رفاه، حل مشکل معیشت و ایجاد اشتغال نقشه دشمن را برملا کنند.

وی ضمن اشاره به برکات و ثمرات بسیار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: البته که کمبودهایی وجود دارد و برای رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله است اما خدمات چهل سال گذشته بسیار بیشتر است و قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی اضافه کرد: امروز شناساندن اسلام حقیقی و پاسخ به شبهات وظیفه اول مبلغان است، مبلغان باید فضاهای مجازی را رصد کنند و شبهاتی را که دشمن در حال بمباران آن است را بشناسند و پاسخ مستدل و دقیق دهند.

این مرجع تقلید با اشاره فعالیت‌های گسترده دشمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب با اتاق‌های فکر مجهز وارد عرصه مبارزه با دین و انقلاب شده‌اند و از هر طریق ممکن می‌خواهند ضربه بزنند.

۱۱۷۵ /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج