215 کیلوگرم مواد مخدر درقم کشف شد


215 کیلوگرم مواد مخدر درقم کشف شد

قم – ایرنا – رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان قم گفت: در 6 ماهه نخست سالجاری 215 کیلوگرم انواع مواد مخدر دربخش های پنجگانه قم کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید برزو نوربخش روز سه شنبه درجلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: در نیمه اول امسال ۷۲ طرح تخصصی قدر با مشارکت نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج و با هدف پاکسازی محلات، بوستان ها و حاشیه شهر در بخش ها و مراکز تابعه قم اجرا شد.

قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش کهک، جعفریه، سلفچگان، خلجستان و مرکزی است، جمعیت ساکن در مناطق روستایی قم، کمتر از پنج درصد جمعیت کل استان است.

وی با اشاره به دستگیری هفت هزار و ۱۶۰ معتاد بیان داشت: ۷۳۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی افرود: ۲ کارگاه تولید ماده مخدر شیشه نیز شناسایی و پلمپ شد.

نوربخش همچنین گفت: در ۲۰ روز اخیر نیز ۹ طرح پاکسازی محیطهای اطراف مراکز آموزشی در بخش های قم انجام شده که حاصل آن کشف ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۸۰۰ تن معتاد و ۱۵۰ تن خرده فروش مواد مخدر بوده است.

ابوالفضل شریفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم نیز در این جلسه با اشاره به طرح ها و برنامه های فرهنگی آموزشی پیش بینی شده برای مقابله با مواد مخدر در این استان بیان کرد: آموزش مهد کودکهای دارای مجوز از سه اداره کل آموزش پرورش، بهزیستی و تبلیغات اسلامی از جمله این طرح ها است که حد فاصل اواخر آبان ماه تا اوایل بهمن ماه انجام میشود. ‌

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا