بازرسان نظارتی در مراکز تجاری قم مستقر می‌شوند


بازرسان نظارتی در مراکز تجاری قم مستقر می‌شوند

قم-ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: بازرسان نهادهای نظارتی این استان برای مبارزه با تخلفات و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در مراکز تجاری و صنفی استان مستقر خواهند شد.

محمود سیجانی روز سه شنبه درجلسه تنظیم بازار قم در سالن جلسات استانداری ادامه داد: در این شرایط وجود بازرسان مقیم برای حفظ ثبات در بازار تاثیرگذار است.
وی اضافه کرد:بازرسان نظارتی در محل‌های پرتراکم و در نزدیکی مراکز تجاری، صنفی و عرضه محصولات مصرفی مردم مستقر شده و شکایات مردمی به صورت مستقیم و بی واسطه با آنان انجام خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکایات و نارضایتی دامداران نسبت به تفاوت قیمت دام زنده و گوشت قرمز گفت: تفاوت در این مساله سبب نارضایتی برخی از تولیدکنندگان استانی شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز دراین جلسه با اشاره به تامین میوه شب عید گفت: سال گذشته ۳۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتغال در سطح استان جذب و در بین مردم توزیع شد.
امیرحسین پروان اضافه کرد: با توجه به فراوانی سیب و پرتغال در کشور، امسال دولت ورودی به تنظیم بازار میوه شب نداشته باشد و اختیار آن به استان ها واگذار شده است.
وی بحث جوجه ریزی‌را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: قیمت مصوب جوجه یک روز ۲۴۰۰ تومان است اما قیمت آن در بازار تا ۳۲۰۰ تومان عرضه می شود که سبب اعتراض مرغداران میشود.

مشکلی در تامین شکر و رنج در قم وجود ندارد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم نیز با اشاره به وضعیت مثبت جذب کالاهای اساسی تصریح کرد: مشکلی برای تامین شکر و برنج در استان احساس نمی‌شود.
بهزداد رادمنش وضعیت تامین کالاهای مورد نیاز موکبهای استان را مورد توجه قرار داد و گفت: تامین آرد موکبهای استان در بالاترین سطح ممکن صورت گرفت.
وی تاکید کرد: همچنین مشکلی در تامین برنج، روغن و شکر در رابطه با موکب های استان قم وجود نداشته و مشکلی امسال در این رابطه احساس نمی‌شود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز با اشاره به در نظر گرفتن محل های ویژه توسط شهرداری برای استقرار بازرسان برای بررسی شکایت های مردمی تاکید کرد: این مراکز باید دقیقا در جوار مراکز عرضه کالا و محصولات استقرار پیدا کند.
احمد سمیعی نسب اضافه کرد: کانکس های بازرسان نظارتی باید در محلی مستقر شود که درمعرض دید عموم باشد و برای مراکز صنفی و تجاری نیز جنبه پیشگیرانه داشته باشد.
۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...