جدال نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی


جدال نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

اهواز - ایرنا - نمایندگان فوتبال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه آغاز می شود که یکی از مهمترین دیدارهای این مرحله مصاف ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و شهر خودرو مشهد است.

دراین مرحله از رقابت ها تیم نفت آبادان به مصاف پرسپولیس می رود همچنین تیم های شهرداری و استقلال ماهشهر دیگر نمایندگان استان به مصاف یکدیگر می روند.

شهر خودرو – نفت مسجدسلیمان

شاگردان تارتار در ۶ هفته نخست لیگ برتر نتایج درخشانی کسب کردند آنها پس از توقف تیم های تراکتورسازی ، نفت آبادان، استقلال، سپاهان و پدیده، سه امتیاز شیرین برابر تیم پیکان کسب کردند تا با هشت امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار گیرند.

هر ۲ تیم درمرحله یک شانزدهم نهایی تیم های لیگ برتری را حذف کردند و به این مرحله رسیدند. شهر خودرو تیم نساجی را در قائمشهر حذف کرد و نفت مسجدسلیمان نیز تیم گل گهر سیرجان را شکست داد تا به این مرحله برسد.

این ۲ تیم در حالی باردیگر مقابل هم قرار می گیرند که نبرد آنها در هفته پنجم لیگ برتر برنده نداشت اما در این دیدار باید شاهد حذف یکی از تیم ها باشیم و این موضوع جذابیت بازی را بیشتر می کند از سوی دیگر نبرد بین مربیان پرسپولیسی ۲ تیم به هیجان بازی کمک می کند.

تیم شهر خودرو اگر چه یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است اما شکست دادن نفت مسجدسلیمان که در لیگ برتر هنوز باختی نداشته است، کار آسانی نخواهد بود به همین خاطر شاید این مسابقه به وقت های اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود.

اگرچه این دیدار در مشهد برگزار می شود اما تیم نفت مسجدسلیمان به این آسانی باج نمی دهد. ۲ تیم از نظر مالی و امکانات و حتی بازیکنانی که در اختیار دارند قابل مقایسه نیستند و با هم تفاوت بسیار دارند. اگر چه روی کاغذ شانس برنده شدن شهر خودرو بیشتر است اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و نمی توان گفت چه تیمی برنده بازی است.

شاگردان گل محمدی در هفته ششم لیگ آن هم در مشهد پیروزی شیرینی برابر پرسپولیس کسب کردند و در کنار قهرمانی در لیگ به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستند.

مهدی تارتار با خداحافظی از تیم نفت مسجدسلیمان توانست مسئولان را به حمایت از این تیم تشویق کند و اکنون شرایط نفتی‌ها با پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد بازیکنان، بهتر از گذشته است. این موضوع به طور حتم در روند نتیجه گیری نفتی‌ها موثر است.

شهرداری ماهشهر – استقلال ماهشهر

تیم شهرداری ماهشهر که فصل گذشته عملکرد ضعیفی در رقابت های لیگ دسته یک داشت در نهایت با قرار گرفتن در مکان شانزدهم رده بندی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد و این موضوع نارضایتی هواداران فوتبال دوست ماهشهری را به همراه داشت.

اما شهرداری ماهشهر در رقابت های جام حذفی تاکنون عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است؛ این تیم خوزستان در مرحله یک شانزدهم نهایی با برتری ۲ بر یک برابر تیم سردار بوکان جواز حضور به مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورد.

استقلال ماهشهر دیگر تیم خوزستانی حاضر در این مرحله از رقابت ها است که در مرحله قبل موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مس نوین کرمان را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

آبی های ماهشهری اکنون با هشت امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور قرار دارند همچنین تیم شهرداری ماهشهر با کسب یک امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

جدال ۲ تیم ماهشهری که از بازیکنان کاملا بومی بهره می برند بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود و حاشیه های بسیاری به همراه خواهد داشت.

پرسپولیس – نفت آبادان

نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شد با شکست تیم قشقایی شیراز جواز حضور در مرحله یک هشتم را کسب کند و در این مرحله برابر حریف قدرتمندی همچون پرسپولیس قرار گیرد.

برزیلی های ایران در ۶ هفته ابتدایی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کردند و در حال حاضر با کسب ۱۱ امتیاز در مکان چهارم رده بندی قرار دارند، آنها در صورت پیروزی برابر می توانند جواز حضور در بین هشت تیم نهایی این رقابت ها را کسب کنند.

تقابل ۲ مربی خارجی فوتبال ایران یعنی اسکوچیچ و کالدرون در نوع خود دیدنی است؛ از یک سو اسکوچیچ که در این فصل هدایت طلایی پوشان آبادانی را بر عهده گرفته قصد دارد با دست پر از میدان خارج شود تا در دل هواداران این تیم محبوب تر شود و در سوی مقابل کالدرون با تجربه قرار دارد که سابقه بسیاری در لیگ های مختلف دنیا دارد، این مربی در اندیشه کسب برد تیمش در ورزشگاه آزادی است.

نفت آبادان با پیروزی برابر تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان، نشان داد که در بیرون از خانه هم می تواند یک تیم زهردار باشد و قطعا کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس از این موضوع به خوبی آگاه هستند.

دیدار نمایندگان خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور:

چهارشنبه ۲۴ مهر ۹۸

* شهر خودرو - نفت مسجدسلیمان (ساعت ۱۶:۲۰ - ورزشگاه امام رضا مشهد)

پنج‌شنبه ۲۵ مهر ۹۸

* شهرداری ماهشهر- استقلال ماهشهر (ساعت ۱۶ - ورزشگاه شهدای ماهشهر)

سه شنبه ۵ آذر ۹۸

* پرسپولیس - نفت آبادان (ساعت ۱۶:۱۵ ورزشگاه آزادی)

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس