توصیه «ستاری» به قزوینی‌ها برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان


توصیه «ستاری» به قزوینی‌ها برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان قزوین باید تلاش کنیم ضمن افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان، ظرفیت‌های نهفته استانی را هم شناسایی و آن را توسعه دهیم.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قزوین یک شهر دانشگاهی است که نیروی انسانی فوق‌العاده و ظرفیت‌های نهفته بسیاری دارد اظهار کرد: نزدیکی این استان به پایتخت باعث می‌شود قابلیت ذاتی نیروی انسانی و پتانسیل‌های بسیار به ویژه در حوزه گردشگری و کشاورزی رشد بسیاری داشته باشد.

وی ادامه داد: نتیجه توجه به این ظرفیت‌ها بی‌شک موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان می‌شود؛ چنانچه نهال‌های خیلی خوبی در این حوزه وجود دارد که با سرمایه‌گذاری و حمایت از نیروی انسانی می‌تواند اقتصاد استان قزوین را شکوفا سازد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان قزوین باید تلاش کنیم ضمن افزایش تعداد این شرکت‌ها ظرفیت‌های نهفته استانی را هم شناسایی و آن را توسعه دهیم.

وی در پاسخ به چگونگی وضعیت پارک و علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری استان قزوین کم‌کم در حال فعال شدن است و می‌تواند در کنار شرکت‌های دانش بنیان خوبی که در این استان وجود دارد استان قزوین را به مرکزی مهم در این حوزه تبدیل کند.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: همدلی مناسبی در استان قزوین وجود دارد که زمینه پیشرفت هرچه بهتر اقتصاد را در این استان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت