توصیه «ستاری» به قزوینی‌ها برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان


توصیه «ستاری» به قزوینی‌ها برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان قزوین باید تلاش کنیم ضمن افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان، ظرفیت‌های نهفته استانی را هم شناسایی و آن را توسعه دهیم.

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه قزوین یک شهر دانشگاهی است که نیروی انسانی فوق‌العاده و ظرفیت‌های نهفته بسیاری دارد اظهار کرد: نزدیکی این استان به پایتخت باعث می‌شود قابلیت ذاتی نیروی انسانی و پتانسیل‌های بسیار به ویژه در حوزه گردشگری و کشاورزی رشد بسیاری داشته باشد.

وی ادامه داد: نتیجه توجه به این ظرفیت‌ها بی‌شک موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان در این استان می‌شود؛ چنانچه نهال‌های خیلی خوبی در این حوزه وجود دارد که با سرمایه‌گذاری و حمایت از نیروی انسانی می‌تواند اقتصاد استان قزوین را شکوفا سازد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تصریح کرد: برای شکوفایی اقتصاد دانش بنیان در استان قزوین باید تلاش کنیم ضمن افزایش تعداد این شرکت‌ها ظرفیت‌های نهفته استانی را هم شناسایی و آن را توسعه دهیم.

وی در پاسخ به چگونگی وضعیت پارک و علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه پارک علم و فناوری استان قزوین کم‌کم در حال فعال شدن است و می‌تواند در کنار شرکت‌های دانش بنیان خوبی که در این استان وجود دارد استان قزوین را به مرکزی مهم در این حوزه تبدیل کند.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: همدلی مناسبی در استان قزوین وجود دارد که زمینه پیشرفت هرچه بهتر اقتصاد را در این استان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟